کد خبر : 2050217 | 02 تیر 1403 ساعت 08:13 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

بلژیک با قطار به مصاف رومانی می‌رود!

تیم ملی بلژیک که برای مسابقه با رومانی در یورو 2024 آماده می‌شوند، به جای هواپیما، قطار را برای سفرشان انتخاب کردند.

بلژیک با قطار به مصاف رومانی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه، ستاره‌های بلژیک به رهبری کوین دی بروین، کاپیتان تیم، سفری متفاوت به شهر کلن، محل برگزاری بازی، داشتند. آنها به جای استفاده از هواپیما یا اتوبوس، با قطار راهی کلن شدند.

خوشبختانه، قطار بلژیک با وجود طوفان در آلمان، با تنها 8 دقیقه تأخیر در ساعت 18:12 به ایستگاه مرکزی کلن رسید. این موضوع باعث شد که روحیه بازیکنان تحت هدایت دومنیکو تدسکو، سرمربی تیم، بالا برود.

واگن‌های 12 و 14 (هر دو درجه یک) برای بلژیکی‌ها رزرو شده بود و حدود 12 پلیس و پرسنل امنیتی آنها را در طول سفر همراهی می‌کردند. در ایستگاه‌ها نیز مأموران دیگری برای تأمین امنیت حضور داشتند.

2046364

وات فاس، مدافع بلژیک، در این باره گفت: "همه چیز عالی پیش رفت، سفر فوق‌العاده بود. خوشبختانه از طوفان چیزی نفهمیدیم و به موقع هم رسیدیم."


تنها مشکل در طول سفر، مشکل وای‌فای بود. تدسکو با لبخند گفت: "می‌خواستم نیمه دوم بازی اوکراین و اسلواکی، دیگر بازی گروهمان، را تماشا کنم، اما نشد." به همین دلیل، بسیاری از بازیکنان در طول سفر به موسیقی گوش می‌دادند.

2046365

با رسیدن به کلن، آرامش به پایان رسید. هواداران بلژیک در ایستگاه راه آهن منتظر تیم محبوب خود بودند و استقبال گرمی از آنها به عمل آوردند.

اکسل ویتسل، ستاره خط دفاعی بلژیک، در این سفر غایب بود. او به دلیل مصدومیت، دومین بازی تیمش را نیز از دست خواهد داد.

هم‌تیمی‌های ویتسل پس از عبور از میان حلقه امنیتی پلیس، به هتل تیم در مرکز شهر کلن رفتند. آنها در آنجا برای بازی حساس مقابل رومانی آماده می‌شوند.

دیدگاه‌ها