کد خبر : 2050216 | 02 تیر 1403 ساعت 01:19 | 4.9K بازدید | 8 دیدگاه

کومان: فرانسه هم مثل ما از تساوی راضی است

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، با گلایه از عملکرد تیمش می‌گوید که فرانسه هم مانند آن‌ها از نتیجه تساوی در بازی امشب راضی است.

کومان: فرانسه هم مثل ما از تساوی راضی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در دومین بازی از گروه D رقابت‌های یورو به مصاف فرانسه رفت و این بازی با تساوی به پایان رسید.

هلند و فرانسه در بازی دور گذشته مقابل حریفان به برد دست پیدا کرده بودند و نتیجه این بازی می‌توانست تاثیر زیادی روی مشخص شدن تیم اول گروه داشته باشد.

رونالد کومان، سرمربی هلند، پس از بازی گفت: "نتیجه کمی ناراحت کننده است، اما اگر به کل بازی در برخی قسمت‌ها فکر کنیم، مالکیت توپ را در زمانی که نباید از دست می‌دادیم و این عالی نبود. فاصله بین خطوط ما خیلی زیاد بود، می‌توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم."

نتیجه بازی؟

من نمی‌گویم که این نتیجه از نظرم یک برد است. ما برای بردن بازی و زدن گل در زمین هستیم. آنقدر فرصت نداشتیم، اما تصور می‌کنم فرانسه نیز مانند ما از این نتیجه نسبتا راضی خواهد بود.

2046362

بازی مقابل فرانسه؟

بازی مقابل تیمی مانند فرانسه همیشه پیچیده است. می‌خواهیم سبک فوتبال خود را بازی کنیم و جسارت داشته باشیم اما نمی‌توانیم مانند امشب توپ را از دست بدهیم. باید در واکنش‌ها سریع‌تر عمل کنیم و موقعیت‌های بیشتری را در خط حمله خلق کنیم. تیمی هستیم که هنوز نیاز به رشد داریم.

دیدگاه‌ها