کد خبر : 2050043 | 01 تیر 1403 ساعت 11:28 | 37.5K بازدید | 52 دیدگاه

تکل وحشتناک روی مسی: نفس آرژانتین گرفت

تکلی که بومبیتو، بازیکن کانادا، روی پای لیونل مسی زد باعث هراس طرفداران این بازیکن و این تیم شد.

تکل وحشتناک روی مسی: نفس آرژانتین گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی آرژانتین قرار گرفت و با دو گل خولین آلوارز و لائوتارو مارتینز در این بازی شکست خورد و باید منتظر دیدارهای بعدی برای کسب پیروزی باشد.

مسی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و با این که موفق نشد گلی به ثمر برساند اما پاس گل دوم تیم ملی کشورش را در دقیقه ۸۸ برای مارتینز ارسال کرد تا سهمی در کسب این پیروزی داشته باشد. با این حال، در نیمه دوم بود که خطا روی او باعث نگرانی شدید هواداران این تیم شد.

2046084

بومبیتو در دقیقه ۸۲ این بازی و در حالی که فرصت زیادی تا پایان باقی نمانده بود سعی کرد توپ را از بازیکنان حریف پس بگیرد و در ادامه تکلی که زد، استوک‌هایش به شدت با مچ پای مسی برخورد کرد و این بازیکن که احساس درد زیادی داشت روی زمین افتاد تا وحشت سراسر آرژانتین را بگیرد.

اما خوشبختانه مشکل خاصی برای او به وجود نیامده بود و توانست پس از سه دقیقه از جایش بلند شود. خطایی به سود آرژانتین اعلام نشد و کار بدون مشکل خاصی برای او ادامه پیدا کرد و توانست شش دقیقه بعد پاس گلش را هم ارسال کند تا نشان دهد که این خطا تاثیری روی عملکردش نداشته است.

دیدگاه‌ها