کد خبر : 2050036 | 01 تیر 1403 ساعت 10:26 | 39.8K بازدید | 41 دیدگاه

این ستاره می‌خواهد کلکسیون پیراهن مسی داشته باشد!

آلفونسو دیویس، ستاره تیم ملی کانادا، بار دیگر پیراهن لیونل مسی را پس از بازی برابر آرژانتین از او گرفت.

این ستاره می‌خواهد کلکسیون پیراهن مسی داشته باشد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ که به عنوان یکی از تیم‌های میزبان در آن حضور دارد روبروی تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و با دو گل برابر این حریف قدرتمند شکست خورد.

مسی بار دیگر یکی از عملکردهای خوبش را در این بازی به نمایش گذاشت و موفق شد پاس گل دوم تیمش را در دقایق پایانی این دیدار برای لائوتارو مارتینز ارسال کند تا در کسب سه امتیاز این بازی هم سهمی داشته باشد و نشان دهد که آماده است تا  در دفاع از عنوان قهرمانی به آنها کمک کند.

اما اتفاق جالبی که توجه بسیاری را به خود جلب کرد این بود که دیویس بار دیگر پس از پایان این بازی به سمت این ستاره آرژانتینی رفت و از او خواست که پیراهن‌شان را با یکدیگر عوض کنند تا آن را به یادگار داشته باشد و مسی هم این درخواست را با روی خوش قبول کرد.

2046063

این ستاره کانادایی بایرن مونیخ پیش از این هم در جریان رویارویی تیم باشگاهی‌اش با پاری سن ژرمن پیراهن مسی را از او گرفته و در تصاویر منتشر شده نشان داده بود که آن را قاب کرده است تا همیشه به یادگار داشته باشد و این بار هم پیراهن تیم ملی آرژانتین را از او گرفت تا احتمالا قاب جدیدی به دیوار خانه‌اش اضافه شود.

2046065

دیدگاه‌ها