کد خبر : 2050034 | 01 تیر 1403 ساعت 09:56 | 47.8K بازدید | 84 دیدگاه

مسی: برای آرژانتین اینجا هستم، نه رکوردشکنی!

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، صحبت‌های جالبی را پس از پیروزی تیم ملی کشورش برابر تیم ملی کانادا مطرح کرد.

مسی: برای آرژانتین اینجا هستم، نه رکوردشکنی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی کانادا رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

لیونل مسی که موفق شد پاس گل دوم تیمش و بازی را برای لائوتارو مارتینز ارسال کند پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که بازی به این شکل پیش خواهد رفت چون از توانایی‌های تیم ملی کانادا به صورت کامل مطلع بودیم. این همان دیداری بود که انتظارش را داشتیم.

این بازی برای ما واقعا سخت بود و خیلی فیزیکی دنبال شد. در نیمه اول چند بار فضاهایی برای حمله به حریف داریم. بازی خیلی پر فشار دنبال شد و کانادا از نظر فیزیکی خیلی قدرتمند بود. خوشبختانه در اوایل نیمه دوم خیلی سریع به گل رسیدیم. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما شرایط پیچیده دنبال شد.

2046051

مدتی طولانی است که این کار را انجام می‌دهیم. صبوری کافی برای در اختیار داشتن توپ و بردن آن از سمتی به سمت دیگر را داریم. گاهی یافتن فضا دشوار سات اما بیشتر حریفان مقابل ما متفاوت بازی می‌کنند. باید صبور باشید و کنترل موقعیت‌هایی که به دست آورید را در اختیار بگیرید.

کانادا بازیکنان قدرتمند و سریعی در اختیار دارد. کار در نیمه اول برای ما خیلی سخت شد و وضعیت چمن زمین بازی هم کمکی نکرد. موارد بسیاری پیش آمد که باعث شد بازی خصوصا در نیمه اول برای ما سخت شود. بین دو نیمه درباره تغییرات و یافتن فضا صحبت کردیم. گلی که زدیم بازی را کمی عوض کرد، آرامشی به ما داد و باعث شد شانس بهبود وضعیت را داشته باشیم. نکته مهم این است که ما کار را با پیروزی آغاز کردیم.»

او درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه گفت: «ما سعی کردیم بدون توجه به وضعیت زمین بازی کنیم اما شرایط خیلی پیچیده بود چون آنها فضا را بستند و این وضعیت هم باعث شد که ما به زمین بیشتری برای کنترل توپ نیاز داشتیم و گل زدن سخت شود.»

مسی همچنین درباره تبدیل شدن به بازیکنی که بیشترین حضور را در تاریخ کوپا با ۳۵ بازی دارد اضافه کرد: «من از این که اینجا هستم و با تیم ملی کشورم در این مسابقات حضور دارم بسیار خوشحال هستم. تمرکزم روی رکوردها نیست. از کوپا لذت می‌برم و تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم.»

دیدگاه‌ها