کد خبر : 2050033 | 01 تیر 1403 ساعت 09:40 | 18.5K بازدید | 14 دیدگاه

اسکالونی: بازیکنانم مثل شیر دفاع می‌کنند!

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، از پیروزی تیمش برابر تیم ملی کانادا بسیار راضی و خوشحال است.

اسکالونی: بازیکنانم مثل شیر دفاع می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد و گام اول در این مسابقات برای دفاع از عنوان قهرمانی را محکم بردارد.

این برد با درخشش ستاره‌های نامدار این تیم به دست آمد و هر چهار بازیکنی که در آن دخیل بودند شامل ستاره‌های آرژانتینی بودند که انتظار عملکرد خوبشان در این بازی می‌رفت. الکسیس مک آلیستر، خولین آلوارز، لیونل مسی و لائوتارو مارتینز بازیکنانی بودند که روی این دو گل تاثیر داشتند.

اسکالونی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «نکته مهم برای ما این است که این تیم همیشه واکنشی درستی به شرایط و اتفاقات دارد و مهم نیست که بازی چطور باشد. این تیم همیشه موقعیت گل برای خودش ایجاد می‌کند و مثل شیرها از دروازه دفاع می‌کند.

2046058

نکته منفی این دیدار برای من مربوط به موقعیت‌هایی بود که تیم حریف توانست روی دروازه ما ایجاد کند. این چیزی است که باید بعدتر آن را تحلیل کنیم. پیروزی همیشه قدرت زیادی به ما می‌دهد. روز گذشته گفته بودم که کانادا رقیب سرسخت و دشواری است و این امتحان خوبی برای ما بود.»

سرمربی تیم ملی آرژانتین با انتقاد از وضعیت زمین بازی و چمن گفت: «ما از هفت ماه قبل می‌دانستیم که قرار است در این ورزشگاه به میدان برویم و آنها چمن را دو روز قبل عوض کردند. واقعا به خاطر این وضعیت متاسف هستم. این چمن برای چنین بازیکنانی مناسب نیست.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازی بعدی برابر شیلی اضافه کرد: «ما بر اساس توانایی و تلاش خودمان برای آسیب زدن به حریف بازی می‌کنیم. همیشه این کار را می‌کنیم و شرایط در بازی بعدی هم به همین شکل خواهد بود.»

دیدگاه‌ها