کد خبر : 2050028 | 01 تیر 1403 ساعت 08:43 | 30.2K بازدید | 47 دیدگاه

بازی ساعت ۱۰ صبح بود و خیلی هم خسته بودیم!

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: فرانسه قهرمان المپیک است و رقابت با آن‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد.

بازی ساعت ۱۰ صبح بود و خیلی هم خسته بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 که از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شده است، امروز (جمعه یکم تیرماه) با 6 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه امروز به مصاف فرانسه رفت و سه بر صفر مغلوب قهرمان المپیک 2020 توکیو شد.

عرشیا به‌نژاد پاسور تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار بیان کرد: رقابت خوبی بود به هرحال فرانسه قهرمان المپیک است و رقابت با آن‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. بعد از انجام دو رقابت سنگین در پنج ست مقابل آمریکا و هلند، خستگی در بدن بازیکنان تیم ایران مانده بود و نتوانستند خیلی به فرانسه فشار بیاورند و به علت همین خستگی، کادرفنی از بازیکنان ذخیره استفاده کرد و تا جایی‌که توانستیم به تیم کمک کردیم اما در  مجموع یک دیدار سخت را پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: دیدار با آمریکا و هلند در پنج ست، نزدیک و سخت بود و هر دو دیدار نیز با ترکیب شش نفره مشابه آغاز شد و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. این دیدار نیز از ساعت 10 صبح به وقت محلی برگزار شد و رقابت در صبح سخت است.

به‌نژاد در خصوص دیدار با تیم آلمان گفت: شنبه را استراحت خواهیم کرد و فرصت خوبی است تا با انجام ریکاوری مناسب برای دیدار با تیم آلمان آماده شویم.

دیدگاه‌ها