کد خبر : 2050018 | 01 تیر 1403 ساعت 01:37 | 17.4K بازدید | 55 دیدگاه

اسپالتی: به اسپانیا باختیم چون کند و تنبل بودیم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، دلیل اصلی شکست تیمش مقابل اسپانیا را تنبلی دانست.

اسپالتی: به اسپانیا باختیم چون کند و تنبل بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری حساس از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴، تیم ملی ایتالیا به مصاف تیم ملی اسپانیا رفت و با نتیجه‌ای ناامیدکننده ۱-۰ شکست خورد. پس از بازی، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از عملکرد تیمش انتقاد کرد و دلایل شکست را مورد بررسی قرار داد.

تحلیل‌تان از بازی؟
ما بیش از حد آشفته بودیم، به‌ویژه در ارسال توپ‌های بلند به پشت دفاع آنها. وقتی توپ را پس می‌گرفتیم، در حفظ مالکیت توپ مشکل داشتیم؛ وقتی آنها توپ را پس می‌گرفتند، ما در بازپس‌گیری آن مشکل داشتیم. با پرس شدید آنها مواجه شدیم و همچنین اشتباهات ساده‌ای در پاس‌های ساده داشتیم، که این موارد را نمی‌توان نادیده گرفت.

مشکلات تاکتیکی و فنی؟
تفاوت زیادی وجود داشت. ما همیشه تحت فشار بودیم و نتوانستیم فاصله‌ها بین پست‌های مختلف را کم کنیم و آنها توانستند برای ما مشکل‌ساز شوند. آنها بیش از آنچه که نتیجه نشان می‌دهد برای ما مشکل‌ساز بودند، بیایید واقع‌بین باشیم.

2046028

دلایل اصلی شکست؟
ما امشب کند و تنبل بودیم. این اصلی‌ترین دلیل اتفاقات این بازی بود. نیاز داشتیم که اوضاع را سامان دهیم اما دلیل اصلی که ما به مشکل برخوردیم این بود که کند بودیم. اسپانیا امشب یک تیم بود و ما نتوانستیم تیم باشیم. آنها مستحق پیروزی در این مسابقه بودند، ما به‌جز ۲۰ دقیقه پایانی هیچ‌گاه در بازی نبودیم.

مشکلات بازیکنان؟
تعدادی از بازیکنان امشب در سطح خوبی نبودند؛ این مسئله به کل تیم برمی‌گردد. برخی از بازیکنان به ۱۰۰ درصد آمادگی جسمانی نرسیده بودند و اگر نتوانید بازی را در دست بگیرید، این تفاوت‌ها بیشتر آشکار می‌شود.

دیدگاه‌ها