کد خبر : 2050008 | 01 تیر 1403 ساعت 00:16 | 90.1K بازدید | 74 دیدگاه

یامال در ۱۶ سالگی رهبر تیم شد! (عکس)

لامینه یامال در بازی مقابل ایتالیا فقط چند سانتی‌متر با گلزنی فاصله داشت.

یامال در ۱۶ سالگی رهبر تیم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم اسپانیا و ایتالیا در مهم‌ترین دیدار هفته دوم دور گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، در گلزن‌کرشن به مصاف همدیگر رفته‌اند.

این بازی را اسپانیا کاملا بهتر آغاز کرد و این شاگردان لوچانو اسپالتی بودند که کاملا در دفاع بودند و خبری از حمله نبود. در دو سمت خط حمله اسپانیا، لامینه یامال و نیکو ویلیامز بارها مدافعان آتزوری را آزار دادند و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کردند.

2046004

در حالی‌که گل لاروخا روی گل‌به‌خودی ریکاردو کالافیوری به ثمر رسید اما ویلیامز و یامال دست‌بردار نبودند و همچنان به خلق حمله و تحت فشار قرار دادن مدافعان ایتالیا ادامه دادند.

در یکی از صحنه‌های نیمه دوم که توجه هواداران تیم ملی اسپانیا و رسانه‌ها را جلب کرد، یامال فقط چند سانتی‌متر با ثبت اولین گل خود در مسابقات یورو فاصله داشت و پس از آن نیز صحنه جالبی رقم خورد.

2046003

در دقیقه ۶۰ یامال در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و در اقدامی جالب تصمیم گرفت از همان‌جا شوت‌زنی کند. ضربه محکم و خطرناک این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه دوناروما راهی اوت شد‌. ستاره جوان پس از اینکه در گلزنی ناکام مانده بود، شروع به تهییج هواداران کرد و از آنها خواست تشویق‌هایشان را برای حمایت از تیم لوئیس دلا فوئنته بیشتر کنند‌.

دیدگاه‌ها