کد خبر : 2050002 | 31 خرداد 1403 ساعت 23:51 | 22.2K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره اورتون انگلیسی‌ها را مسخره کرد!

نیل موپای، مهاجم تیم اورتون، پس از اینکه سه شیر در یورو 2024 مقابل دانمارک متوقف شدند، با تمسخر انگلیس، نمک بر زخم هواداران این تیم پاشید.

ستاره اورتون انگلیسی‌ها را مسخره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس که با گل هری کین در دقیقه 18 پیش افتاده بود، با وجود برتری اولیه، خوش شانس بود که توانست با یک امتیاز از سد دانمارک عبور کند. گل اول توسط ضربه دیدنی مورتن هیولماند از راه دور پاسخ داده شد و شاگردان گرت ساوت‌گیت در نیمه دوم نتوانستند در حمله ریتم خود را پیدا کنند که منجر به تقسیم امتیازات شد. همین امر باعث شده که موپای تیم ملی انگلیس را مسخره کند.

در حالی که هواداران انگلیس از نمایش ناامیدکننده تیمشان غرق در ناامیدی بودند، موپای در شبکه‌های اجتماعی مشغول جشن گرفتن دیده شد. مهاجم فرانسوی که به دلیل عدم دعوت از سوی دیدیه دشان، زمان زیادی را در اختیار دارد، ظاهراً تمام تلاش خود را برای عصبانی کردن هواداران انگلیسی به کار گرفته است.

2045990

موپای پس از این تساوی، یک عکس خنده‌دار به همراه متنی با عبارت "به خانه میاد 󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿" در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

حتی قبل از شروع مسابقات، موپای با شوخی هشدار داده بود که در صورت رویارویی انگلیس و فرانسه، انگلیسی‌ها را به سخره خواهد گرفت.

موپای در مصاحبه‌ای با "تاک اسپورت" گفت: "چند تا عکس خنده‌دار آماده کرده‌ام. بستگی به این دارد که بازی را کجا تماشا کنم. در انگلیس خواهد بود، اما باید مراقب باشم. نمی‌خواهم توسط 20 هوادار انگلیسی تعقیب شوم! صبر می‌کنم تا به خانه برسم و سپس با گوشیم به (تمسخر) خواهم پرداخت."

انگلیس به دنبال این است که با پیروزی مقابل اسلوونی در تاریخ 25 ژوئن، کارش را در مرحله گروهی به پایان برساند. آنها با وجود تساوی مقابل دانمارک، در صدر گروه C با چهار امتیاز قرار دارند و شاگردان ساوت‌گیت نباید برای قطعی کردن صعود به مرحله حذفی، بازنده شوند.

دیدگاه‌ها