کد خبر : 2049997 | 01 تیر 1403 ساعت 04:57 | 16.4K بازدید | 20 دیدگاه

زوج دفاعی سپاهان مطمئن و غیرقابل نفوذ (عکس)

یزدانی و دانشگر در مقابل مس رفسنجان عملکرد خوبی داشتند.

زوج دفاعی سپاهان مطمئن و غیرقابل نفوذ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر بعد از گذشت هفته‌ها بعد از مصدومیت دانشگر در فینال جام حذفی کنار هم قرار گرفتند و عملکرد بی‌نقصی به نمایش گذاشتند و توانستند در این مسابقه کلین‌شیت ثبت کنند.

دانشگر در این مسابقه به خوبی توپ‌های ارسالی و بازی مستقیم مس رفسنجان را خنثی کرد و با دفع توپ‌های مناسبی که داشت اجازه خلق موقعیت چندانی به بازیکنان مس رفسنجان نداد و نمایش دفاعی خوبی داشت.

سیاوش یزدانی دیگر مدافع تیم سپاهان در این مسابقه به خوبی توپ‌های اول را در اختیار می‌گرفت و در صحنه‌هایی از مسابقه حتی تا نزدیکی میانه میدان هم می‌رفت و هافبک‌های تیم مس رفسنجان را تحت فشار قرار می‌داد.

2045983

این دو بازیکن که مدت‌طولانی را کنار یکدیگر در استقلال و سپاهان بازی کرده‌اند به درک تاکتیکی و شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کردند و با شرایط بدنی و روحی روانی خوبی که در این مسابقه داشتند خط دفاع خوبی را تشکیل داده‌اند.

شاید اگر در ابتدای فصل شرایط دفاعی سپاهان به شکلی که در بازی‌‌های پایانی لیگ انجام می‌دادند بود، آنها می‌توانستند در مسابقات لیگ برتر هم مدعی جدی قهرمانی باشند و خیلی زود از کورس قهرمانی خارج نمی‌شدند.

فصل فوتبالی سیاوش یزدانی و محمد دانشگر با قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید و این دو بازیکن مانند دوران حضور در استقلال در کنار هم توانستند یک جام قهرمانی دیگر کسب کنند.

دیدگاه‌ها