کد خبر : 2049989 | 31 خرداد 1403 ساعت 23:17 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

لینه‌کر: ساوت‌گیت باید از کین بهتر بازی بگیرد

گری لینه‌کر، مهاجم سابق تيم ملي انگليس، معتقد است که گرت ساوت‌گیت، سرمربی اين تيم، بايد خواستار عملکرد بيشتری از هری کين، کاپيتان سه شيرها، باشد.

لینه‌کر: ساوت‌گیت باید از کین بهتر بازی بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، لینه‌کر با اشاره به تک گل کين در بازی مساوی 1-1 مقابل دانمارک اعلام کرد که اگرچه کين موفق به گلزنی شد، اما لحظات سختی را در بازی سپری کرد و توپ چندانی به او نرسيد. اين موضوع در بازی اول انگليس مقابل صربستان که با پيروزي 1-0 به پايان رسيد نيز تکرار شد و لينکر بر اين باور است که کين بايد برای ايجاد فضا برای خود تلاش بيشتری انجام دهد.

لینه‌کر در گفتگو با بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "به عنوان يک مهاجم، شما دو وظيفه داريد: گلزنی که هري کين در طول دوران حرفه‌ای خود در آن عملکرد خوبی داشته است، و فضاسازی. سرمربی باید از او انتظار بیشتری داشته باشد. اگر من چنين عملکردی ارائه مي‌کردم، انتظار همين را داشتم."

"در مقابل يک دفاع سه نفره، او بايد بازی را باز کند، به يک سمت حرکت کند و سپس به عقب بيايد تا مجبور نباشد براي دريافت توپ مسافت زيادي را طی کند. او بايد برای هافبک‌های پشت سرش فضای بيشتری ايجاد کند تا آنها بتوانند موقعيت گل ايجاد کنند."

لینه‌کر ادعا کرد که کين در زمينه عملکرد همه جانبه خود "بايد خيلی بهتر عمل کند."

"صادقانه بگويم، هری کين بايد خيلي بهتر عمل کند. تحرک او بسيار کم بود. او به دنبال نفوذ به عمق نبود و اين کار را اغلب انجام نمي‌دهد، حتی زمانی که به عقب می‌آيد، به صورت خسته کننده و با قدم‌های سنگين عقب می‌کشد و اين به تيم کمکی نمی‌کند."

2045976

کين در نهايت در دقيقه 70 تعويض شد و اولی واتکينز جای او را گرفت.

اگرچه کين در مجموع در 93 بازی 64 گل برای انگليس به ثمر رسانده است، اما عملکرد او در يورو 2024 جای انتقاد دارد.

کين در دقيقه 18 با پاس خوبی که از کایل واکر دريافت کرد، گل اول را برای انگليس به ثمر رساند.

با اين حال، دانمارک موفق شد در دقيقه 34 با ضربه‌ای زيبا از مورتن هيولماند به بازی برگردد.

جالب خواهد بود که ببينيم ساوت‌گیت براي به دست آوردن بهترين بازدهی از کين، آيا در آخرين بازی مرحله گروهی مقابل اسلوونی به دنبال تغيير جزئی در سيستم بازی خود خواهد بود يا خير.

دیدگاه‌ها