کد خبر : 2049953 | 31 خرداد 1403 ساعت 21:46 | 22.6K بازدید | 29 دیدگاه

خشم هواداران انگلیس از زمین بازی: واقعی نیست، کیکه!

هواداران تیم ملی انگلیس به‌خاطر زمین چمن "افتضاح" ورزشگاه فرانکفورت که چیزی نمانده بود باعث مصدومیت کایل واکر شود، خشمگین شدند.

خشم هواداران انگلیس از زمین بازی: واقعی نیست، کیکه!

به گزارش "ورزش سه"، طرفداران سه شیرها عصبانیت و ناراحتی خود را نسبت به وضعیت نامناسب زمین چمن ورزشگاه فرانکفورت، جایی که شاگردان گرت ساوت‌گیت در دیدار مرحله گروهی یورو 2024 مقابل دانمارک به میدان رفتند، ابراز کردند. این زمین که از سوی بسیاری به عنوان "افتضاح" توصیف شده بود، نزدیک بود باعث مصدومیت جدی واکر در اوایل بازی شود و نگرانی‌ها در مورد امنیت بازیکنان و کیفیت زمین چمن را افزایش داد.

یکی از کاربران با نام کاربری "شارپی استادیومس" در توییتر خشم خود را نسبت به زمین چمن اینگونه بیان کرد: "این چه زمینی؟ افتضاح و به شدت خطرناک!"

کاربر دیگری با نام "ایتس جان رین" نوشت: "این زمین چمن است یا کیک؟"

در حالی که یک کاربر نوشت: "من عادت به بهانه آوردن ندارم اما این زمین چمن واقعاً یک رسوایی است. در هر صحنه آهسته تکه‌ای از آن را می‌بینید. با دیدن این زمین چمن افتضاح فرانکفورت، دوست ندارم پای گوردون روی آن باشد."

2045932

علاوه بر این، کاربر دیگری اضافه کرد: "زمین چمن فرانکفورت به درد فروش پشت ماشینی هم نمی‌خورد، چه برسد به یک بازی قهرمانی اروپا. شرم‌آور و خطرناک!"

"تیلی توییتس" نیز در توییتر پرسید: "آیا کسی زیر این زمین چمن فرانکفورت کار می‌کند؟"

واکر در اوایل بازی روی این زمین ناهموار تعادل خود را از دست داد و به نظر می‌رسید که به شدت ناراحت است. او بلافاصله تحت درمان قرار گرفت، زیرا نگرانی‌هایی در مورد مصدومیت مچ پایش وجود داشت. خوشبختانه برای انگلیس، واکر پس از تعویض کفش‌هایش که به نظر می‌رسید چسبندگی بهتری روی زمین چمن چالش برانگیز ایجاد می‌کرد، توانست به بازی ادامه دهد.

این مصدومیت نشدن برای واکر از دید آلن شیرر، مهاجم سابق انگلیس و در حال حاضر تحلیلگر فوتبال، دور نماند. او که در طول پخش زنده بازی بسیار صریحانه انتقاد می‌کرد، گفت: "زمین چمن فرانکفورت یک رسوایی است. معجزه است که کایل واکر در آنجا دچار مصدومیت جدی نشد."

ساوت‌گیت امیدوار است که هیچ یک از بازیکنانش به دلیل این زمین نامناسب دچار مصدومیت نشوند. انگلیس در آخرین بازی مرحله گروهی خود در تاریخ 25 ژوئن مقابل اسلوونی به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها