کد خبر : 2049951 | 31 خرداد 1403 ساعت 21:38 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

همه دعوتید برای جشن قهرمانی در اصفهان؛

میرازازاد: پیام عکس‌العملی به بازی کردنم نداشت

سنگربان تیم فوتبال سپاهان در بازی فینال از پایان قراردادش و داشتن چند پیشنهاد ایرانی و خارجی حرف زد.

میرازازاد: پیام عکس‌العملی به بازی کردنم نداشت

به گزارش "ورزش‌سه"، نیما میرزازاد که با اعتماد مورایس در فینال جام حذفی هم در چهارچوب دروازه سپاهان قرار گرفت در حاشیه جشن قهرمانی طلایی پوشان اینطور حرف‌هایش را درباره موفقیت بزرگ تیمش آغاز کرد: اول از هر چیزی تبریک می‌گویم به هواداران و هم تیمی‌هایم. مرسی از زنان محترم که خیلی پرشور بودند. تبریکی هم به مس رفسنجان می‌گویم که خیلی بازی خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند. فکر می‌کنم ما شایسته قهرمانی بودیم. حتی می‌توانستیم در لیگ هم قهرمان باشیم. اما اتفاقاتی رخ داد که این موفقیت را غیرممکن کرد. امیدوارم سال بعد عملکردی بهتر از امسال داشته باشیم. 

او سپس درباره حضور و عملکرد خودش هم صحبت کرد: خدا را شکر که توانستم بازی کنم. ممنون از کادر فنی که به من فرصت داد. توانستم بازی کنم و خوش بدرخشم و بعد از 11 سال قهرمانی برای سپاهان به ارمغان بیاوریم. با خودمان جام را به اصفهان می‌بریم. شما هم می‌آیید؟ (باخنده) 

او سپس در واکنش به خبرنگار که گفت کار داریم و نمی‌توانیم مرخصی بگیریم گفت: اتوبوس ما برای قهرمانی به سمت اصفهان حرکت می‌کند. از تمام شماها دعوت می‌کنم که به اصفهان بیایید. 

2006926

خبرنگار دیگری با شوخی از میرزازاد که به شدت خوشحال بود پرسید که اتوبوس شما کجا توقف می‌کند که او گفت: از میدان آزادی. ترمینال کاوه توقف داریم و به امید خدا می‌خواهیم بترکونیم.

او سپس در واکنش به نیمکت نشینی پیام نیازمند و اینکه آیا مشکلی با او وجود دارد یا دلخوری‌ای بوده یا خیر گفت: نه نه. پیام یکی از بهترین دوستان من است. واقعا افتخار می‌کنم به او. هر وقت کادر فنی صلاح دانست و من بازی کردم اصلا عکس‌العملی نداشت. اصلا چنین چیزهایی نبود. پیام یکی از بهترین دوستان من است و امیدوارم گلر یک تیم ملی بشود.

میرزازاد سپس درباره آینده خود نیز صحبت کرد: قرارداد من امروز با سپاهان تمام شد و امیدوارم هر اتفاقی به صلاح باشگاه و من است رخ بدهد. پیشنهاد خارجی دارم که به باشگاه نامه زده و پیشنهاد داخلی هم یکی دو تا دارم.

2005243

او سپس درباره اینکه پیشنهادش از کدام کشور است گفت: دانمارک.

نیما میرزازاد سپس با سوال خبرنگاری درباره بازی با ملوان مواجه شد که بین او و سیاوش رد و بدل شد و او درخواست سیاوش را برای اتلاف وقت رد کرد. او خنده ملیحی پس از شنیدن این سوال زد و در پاسخ به آن گفت: چه من بازی کنم و چه پیام واقعا با خط دفاعی دلبری می‌کنیم. با هم عشق می‌کنیم. درباره آن بازی هم یک‌سری اتفاقات بود. من انزلی‌چی هستم. به نظرم زمان وقت‌کشی در آن زمان نبود و تصمیم گرفتم که اینکار را انجام ندهم.

میرازازاد درباره خداحافظی رامین رضائیان هم گفت: رامین کار داشت و می‌خواست برود (باخنده). من در جریان نیستم.

دیدگاه‌ها