کد خبر : 2049939 | 31 خرداد 1403 ساعت 21:16 | 4.3K بازدید | 2 دیدگاه

نویدکیا: دوست دارم کار حرفه‌ای انجام بدهم؛

توضیحات نامشخص محرم درباره آینده‌

محرم نویدکیا پاسخ مشخصی به اینکه با مس رفسنجان ادامه خواهد داد یا خیر نداد.

توضیحات نامشخص محرم درباره آینده‌

به گزارش "ورزش‌سه"، محرم نویدکیا پس از شکست 2 بر صفر مس رفسنجان در فینال جام حذفی مقابل سپاهان چند دقیقه‌ای با خبرنگاران گفت‌وگو کرد. او در بخشی از مصاحبه 6 دقیقه‌ای خود با سوالی درباره آینده کاری‌اش در رفسنجان مواجه شد و در واکنش به آن ضمن اشاره غیرمستقیم به پیشنهاداتی که دریافت کرده گفت: «هر کسی با من تماس گرفته گفته‌ام که من از نظر اخلاقی دوست ندارم صحبتی داشته باشم. دوست دارم بازی‌ها تمام شود و بعد اگر پیشنهادی خواستند می‌دهند و درباره‌اش صحبت می‌کنیم.»

نویدکیا ادامه داد: «از باشگاه مس رفسنجان ممنونم. فوق‌العاده آدم‌های خوبی هستند، اما من دوست دارم کار حرفه‌ای انجام بدهم و بحث‌هایمان منظم باشد. اگر به جمع‌بندی می‌رسیم با مس ادامه می‌دهم ولی اگر به جمع‌بندی نرسیم نه.» 

سرمربی مس رفسنجان سپس در واکنش به این سوال که اگر بماند چقدر تیمش نیاز به تقویت دارد بیان کرد: «از لحاظ بازیکن کمبودهایی داریم که باید تقویت شویم. در نیم فصل 4،5 بازیکن را از دست دادیم و خیلی سخت بود که ادامه بدهیم. دست بچه‌ها درد نکند و تلا‌ش‌شان را کردند. تغییراتی خواهیم داشت ولی این بستگی به این دارد که ببینیم چه پیش می‌آید.»

دیدگاه‌ها