کد خبر : 2049931 | 31 خرداد 1403 ساعت 20:51 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

واکنش نورافکن به سربازی: ادامه می‌دهم!

ملی‌پوش سپاهان خبر از ادامه همکاری با این باشگاه تا تعیین وضعیت خود داد.

واکنش نورافکن به سربازی: ادامه می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از پیروزی سپاهان مقابل مس رفسنجان قهرمانی تیمش در جام حذفی عنوان کرد: پس از 7-6 سال حضورم در سپاهان که واقعا هر سال لایق قهرمانی بودیم، در این فصل توانستیم جام بگیریم و در حضور این تماشاگران که مسافت زیادی را از اصفهان تا تهران طی کردند، به قهرمانی برسیم.

او ادامه داد: امروز بازی خیلی خوبی بدون گل خورده انجام دادیم و واقعا برای مردم خوب اصفهان و هواداران سپاهان خوشحال هستم که امیدوارم ادامه‌دار باشد. باید برای یک ماه دیگر که پلی‌آف آسیا را داریم، برنامه‌ریزی کنیم تا در کنار یک برنامه‌ی خوب و حفظ شاکله‌ی تیم و جلب رضایت بازیکنان اصلی، به موفقیت برسیم. مطمئنم این تیم می‌تواند در آسیا هم نتیجه بگیرد.

ملی‌پوش سپاهان با رضایت از برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی ابراز کرد: زمین چمن خیلی خوب بود و وی‌ای‌آر هم وجود داشت. مسئله مهم این است که در هر شهر استادیوم بین‌المللی خوب نداریم. باید این بازی مهم که مهم‌ترین مسابقه حذفی است، در آزادی برگزار می‌شد و ما هم در این شرایط قهرمان شدیم.

نورافکن که بحث سرباز شدنش وجود دارد، در خصوص وضعیت ادامه حضورش در سپاهان گفت: یک سال دیگر قرارداد دارم ولی باید ببینیم چه می‌شود. فعلا ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها