کد خبر : 2049921 | 31 خرداد 1403 ساعت 20:34 | 26.2K بازدید | 21 دیدگاه

منتظر محمد: دوست دارم برای استقلال بازی کنم

بازیکن عراقی استقلال پس از پایان قرارداد قرضی‌اش در مس رفسنجان، از تمایلش برای بازگشت به استقلال خبر داد.

منتظر محمد: دوست دارم برای استقلال بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، منتظر محمد، بازیکن جوان و عراقی استقلال، این فصل را به صورت قرضی برای مس رفسنجان به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی نیز در این تیم داشت. او در پایان فینال جام حذفی از علاقه‌اش برای بازی با لباس استقلال صحبت کرد.

منتظر محمد در میکسدزون استادیوم آزادی و در جمع خبرنگاران گفت: قهرمانی سپاهان را به این تیم و هوادارانش تبریک می‌گویم. توانستیم برابر چنین تیم بزرگ و پرهواداری، بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. برابر آنها موقعیت‌های خوبی برای خودمان خلق کردیم، ولی شانس با ما یار نبود. امیدوارم در آینده نتایج درخشانی کسب کنیم.

2045880

وی در مورد اینکه فصل بعد به استقلال بازخواهد گشت یا خیر، گفت: همانطور که می‌دانید 2 سال دیگر با استقلال قرارداد دارم. با تیم مس فصل خیلی خوبی را سپری کردم. قرار است در چند روز آینده با باشگاه استقلال مذاکره کنیم. چه در این تیم بمانم و چه بروم، برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.

منتظر محمد درخصوص اینکه علاقه خودش در این زمینه چیست، توضیح داد: همانطور که می‌دانید، بازی کردن برای چنین تیم‌هایی افتخار است. من از طریق باشگاه استقلال وارد فوتبال ایران شدم. بازی برای چنین تیم بزرگ و پرهواداری، افتخار بزرگی است. برای من نیز این شانس وجود نداشت که در این فصل بازی کنم اما اگر بخواهم نظر خودم را بگویم، قلبا دوست دارم به استقلال برگردم و برای این تیم بازی کنم.

دیدگاه‌ها