کد خبر : 2049866 | 31 خرداد 1403 ساعت 17:45 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبرخوش برای سپاهانی‌ها: ستاره مصدوم به ترکیب بازگشت

برایان دابو هافبک بورکینافاسویی سپاهان در ترکیب این تیم قرار گرفت.

خبرخوش برای سپاهانی‌ها: ستاره مصدوم به ترکیب بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، برایان دابو ستاره خط میانی سپاهان که در میانه میدان بازیسازی و کنترل ریتم بازی این تیم را برعهده دارد به فینال حذفی رسید و در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت.

پیش از مسابقه شایعاتی مطرح شده بود که این بازیکن دیدار فینال جام حذفی را از دست داده است و نمی‌تواند برای این تیم به میدان برود اما پس از اعلام ترکیب سپاهان و حضور بازیکنان برای گرم کردن مشخص شد این بازیکن مشکلی برای حضور در مسابقه نخواهد داشت.

دابو در این فصل 24 مسابقه برای سپاهان به صورت ثابت و در 5 مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان رفته بود و یکی از بازیکنان اصلی این تیم به حساب می‌آید، با توجه به حضور نورافکن در سمت چپ خط دفاعی غیبت او می‌توانست ضربه بزرگی به خط میانی سپاهان باشد و بازگشت او خبر خوبی برای هواداران سپاهان بود.

1965175

به نظر می‌رسد که در بازی امروز او در کنار محمد کریمی در میانه میدان قرار بگیرد اما در جریان مسابقه با پیشروی و حضور در نیمه زمین حریف برتری عددی را در فاز هجومی برای سپاهانی‌ها همراه کند و مهاجمان این تیم را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

دابو در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است و می‌تواند در آخرین بازی فصل شانس گلزنی خود را هم دنبال کند تا فصل فوتبالی که پشت سر گذاشت را بدون گل به پایان نرساند.

دیدگاه‌ها