کد خبر : 2049780 | 31 خرداد 1403 ساعت 11:40 | 41.9K بازدید | 6 دیدگاه

قطعی شد: مدافع رئال فصل آینده در ناپولی

مدیران دو باشگاه رئال مادرید و ناپولی برای انتقال رافا مارین به این باشگاه ایتالیایی به توافق رسیدند.

قطعی شد: مدافع رئال فصل آینده در ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، مارین یکی از بازیکنانی است که در آکادمی رئال مادرید رشد کرد و توانست استعداد و مهارت خوبی را از خودش به نمایش بگذارد و نامش را در فهرست تیم اول هم به ثبت برساند، اما فرصت زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و به همین دلیل تصمیم گرفت که به صورت قرضی رئال را ترک کند.

او فصل گذشته را در آلاوس سپری کرد و پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر به این باشگاه برگشت. بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در چند هفته اخیر مدعی شده بودند که او قرار است در تور آمریکای پیش فصل رئال حضور داشته باشد و کارلو آنچلوتی مایل است که شرایط او را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

2045023

اما باشگاه ناپولی پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن او ارائه کرد که باعث شد مدیران رئال مذاکرات برای انتقال این مدافع به رقابت‌های سری آ ایتالیا را بررسی کنند و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، تایید کرد که انجام این انتقال نهایی شده است و او از فصل آینده با پیراهن ناپولی به میدان خواهد رفت. 

هنوز مشخص نیست که مبلغ نهایی این انتقال چقدر بوده، اما مطمئنا مارین فرصت بسیار بیشتری را برای حضور در زمین در ترکیب ناپولی به دست خواهد آورد و شاید پس از نشان دادن مهارتش بار دیگر به رئال برگردد.

دیدگاه‌ها