کد خبر : 2049770 | 31 خرداد 1403 ساعت 09:56 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

جلسه ویژه در اردوی انگلیس: به مزخرفات گوش ندهید

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، جلسه ویژه‌ای را برای صحبت با بازیکنانش پیش از بازی برابر دانمارک برگزار کرده است.

جلسه ویژه در اردوی انگلیس: به مزخرفات گوش ندهید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امشب در دوم دیدار از مرحله گروه رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید به مصاف تیم ملی دانمارک برود و این فرصت را خواهد داشت که صعودش به مرحله بعدی این مسابقات را در همین بازی قطعی کند و با خیالی آسوده‌تر منتظر بازی سوم باشد.

سه شیرها در اولین دیدار از رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی صربستان به میدان رفتند و موفق شدند با تک گل جود بلینگام در این بازی به پیروزی برسد، اما عملکرد بعضی از ستاره‌های حاضر در ترکیب این تیم با انتقادهای بسیار زیادی از سوی رسانه‌ها و هواداران روبرو شد.

2043333

فیل فودن و ترنت الکساندر آرنولد دو بازیکنی بودند که هدف هجمه قرار گرفتند و صحبت‌های بسیاری درباره توانایی آنها و تغییر پستی که انجام شده بود مطرح شده است که به نظر می‌رسد باعث نگرانی ساوت‌گیت شده و او را وادار کرده است که یک جلسه اضطراری پیش از بازی برابر دانمارک برگزار کند.

روزنامه دیلی میل خبر داده است که سرمربی تیم ملی انگلیس از همه ۲۶ بازیکن حاضر در اردوی این تیم خواسته است که در این جلسه شرکت کنند و به آنها تذکر داده که به مزخرفات مطرح شده و هیاهوی ایجادشده توجهی نکنند و تمام تمرکزشان را فقط روی عملکردشان در زمین بگذارند.

دیدگاه‌ها