کد خبر : 2049746 | 31 خرداد 1403 ساعت 01:07 | 13.8K بازدید | 12 دیدگاه

سوبوسلای: مردم فراموش کردند با آلمان بازی می‌کردیم!

دومینیک سوبوسلای، کاپیتان تیم ملی مجارستان، معتقد است اگر موقعیت‌هایشان مقابل آلمان را گل می‌کردند، ممکن بود نتیجه نهایی متفاوت باشد.

سوبوسلای: مردم فراموش کردند با آلمان بازی می‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، چهارشنبه شب و با آغاز هفته دوم دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴، مجارستان با نتیجه ۲-۰ مغلوب تیم ملی آلمان شد. پس از پایان بازی، دومینیک سوبوسلای، این تیم، به تحلیل عملکرد تیمش پرداخت و از هواداران تشکر کرد.

این بازیکن با اشاره به نتیجه بازی گفت: «نتیجه‌ای که تصور می‌کردیم به دست نیامد. فکر می‌کنم که نگرش تیم خوب بود، میزان دویدن بازیکنان مناسب بود، موقعیت‌هایی داشتیم و به بهترین شکل ممکن دفاع کردیم، اما بسیاری از مردم فراموش می‌کنند که ما مقابل تیم ملی آلمان بازی کردیم که کیفیت بسیار بالایی دارد. تیم به خوبی دفاع کرد، اما برای بازی امروز کافی نبود.»

2045603

او با تأکید بر قدرت تیم ملی آلمان ادامه داد: «آلمان تیم بسیار خوبی است. ما فرصت‌های خوبی در برابر آن‌ها داشتیم، اما بدشانس بودیم. اگر فرصت‌هایمان به گل تبدیل می‌شد و بازی تغییر می‌کرد، ممکن بود نتیجه چیز دیگری باشد.»

سوبوسلای در پایان از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت: «از حمایت تماشاگران تشکر می‌کنم. آنها در بازی‌ها و خیابان‌ها از ما حمایت می‌کنند و به تیم قوت قلب می‌دهند.»

دیدگاه‌ها