کد خبر : 2049744 | 31 خرداد 1403 ساعت 00:55 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

جشن ویژه بازیکنان آلمان: پاسور مهمتر از گلزن!

در حالی که دوربین‌های تلویزیونی فقط شادی گل دوم آلمان توسط ایلکای گوندوگان را به تصویر کشیدند، اما اتفاقات جالبی در زمین رخ داد که از چشم بینندگان دور ماند.

جشن ویژه بازیکنان آلمان: پاسور مهمتر از گلزن!

به گزارش "ورزش سه"، پس از گل گوندوگان در دقیقه 67، که بسیاری از منتقدان را به سکوت واداشت، حلقه‌ای بزرگ از شادی به دور کاپیتان تیم ملی آلمان، هافبک بارسلونا، شکل گرفت. اما نکته جالب‌تر این بود که در گوشه‌ای دیگر زمین، جشن مشابهی برای مکسیمیلیان میتل‌شتات، پاسور گل، برپا شده بود!

میتلشتات، مدافع چپ اشتوتگارت، با یک سانتر زمینی دقیق از سمت چپ زمین، گل دوم را برای آلمان رقم زد و پس از آن، در کنار پرچم کرنر، توسط بازیکنان ذخیره که در حال گرم کردن خود بودند، مورد تشویق قرار گرفت. حتی برخی از بازیکنان از وسط زمین نیز برای تبریک به او شتافتند.

میتلشتات در گفت‌وگو با "اسپورت 1" در مورد این صحنه گفت: "این حس فوق‌العاده‌ای برای من بود، زیرا این گل بسیار مهمی بود و خیالمان را از بابت پیروزی راحت کرد. من بعد از گل به سمت چپ رفتم، نمی‌دانم چرا. فکر کنم بقیه بچه‌ها در سمت راست جشن گرفته بودند."

2045601

او ادامه داد: "اما برای من، شادی با بازیکنان ذخیره حس فوق‌العاده‌ای داشت. فکر می‌کنم این نشان می‌دهد که ما نه فقط در زمین، بلکه در بیرون از زمین هم به یک تیم بسیار قوی و باتجربه تبدیل شده‌ایم. همه خوشحال هستند، چه در زمین باشند چه بیرون. همه ۱۰۰ درصد تلاش می‌کنند و این چیزی است که ما را متمایز می‌کند."

میتلشتات اولین بازی ملی خود را در ماه مارس در دومین بازی دوستانه مقابل هلند انجام داد و با یک شوت تماشایی از راه دور، گل تساوی آلمان را در پیروزی ۲-۱ در فرانکفورت به ثمر رساند. او حالا در استادیوم اختصاصی تیم باشگاهی خود، دومین گل ملی خود را به ثمر رساند و دومین پاس گل خود را نیز به نام خود ثبت کرد.

دیدگاه‌ها