کد خبر : 2049733 | 31 خرداد 1403 ساعت 00:03 | 15.6K بازدید | 16 دیدگاه

طوفان سرمربی مجارستان: داور به آلمانی‌ها کمک کرد!

مارکو روسی، سرمربی تیم ملی مجارستان، پس از پایان بازی از دنی ماکلی، داور بازی، به شدت انتقاد کرد!

طوفان سرمربی مجارستان: داور به آلمانی‌ها کمک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، موضوع این است: برخورد ایلکای گوندوگان و ویلی اوربان پیش از گل اول تیم ملی آلمان. مجارها معتقد بودند داور باید خطا بگیرد اما او بازی را ادامه داد و آلمان به گل رسید.

در کنفرانس خبری، روسی توضیح داد: «او خطا روی اوربان را نگرفت اما در یک موقعیت مشابه روی آندریش خطا گرفت.»

این برخورد به‌طور مختصر توسط VAR بررسی شد، اما در نهایت گل تأیید شد. تورستن کینهوفر، کارشناس داوری بیلد گفت: «تصمیم درست بود».

2045574

با این حال، روسی اعتراض کرد: «من هرگز در دوران کاری‌ام به داور اعتراض نکرده‌ام یا به دنبال بهانه نبوده‌ام، اما کاری که داور امشب انجام داد، بیخیال. حتی آلمانی‌های اینجا می‌توانند ببینند که داور با دو دید متفاوت و دوگانه قضاوت کرد. ما نیاز به استانداردهای یکسان داریم، نه دوگانگی. آلمان به هر حال برنده می‌شد، اما به نظر من داور بدترین فرد در زمین بود.»

روسی که از سال ۲۰۱۸ در این سمت است، ادامه داد: «آلمان شاید مدعی قهرمانی در یورو باشد، اما آن‌ها نیازی به کمک داور برای برنده شدن در یورو ندارند. بیایید ببینیم وقتی آلمان مثلاً مقابل فرانسه بازی می‌کند، آیا برای این وضعیت خطا گرفته می‌شود یا نه.»

پس از بازی گوندوگان درباره این صحنه گفت: «من شگفت‌زده شدم که اوربان و دیگر اعضای تیم مجارستان از تصمیم داور عصبانی بودند. در لیگ برتر که هفت سال بازی کردم، مردم به این صحنه می‌خندیدند.»

دیدگاه‌ها