کد خبر : 2049728 | 30 خرداد 1403 ساعت 23:41 | 14K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه نابخشودنی: اسکاتلند مجازات شد (عکس)

ضربه تماشایی ژردان شقیری سوئیس را در نیمه اول بازی مقابل اسکاتلند به گل تساوی رساند.

اشتباه نابخشودنی: اسکاتلند مجازات شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تقابل تیم‌های اسکاتلند و سوئیس در نیمه اول رقابت‌های گروه A جام ملت‌های اروپا با تساوی 1-1 به پایان رسید.

سوئیس در این بازی شاهد شروع خوب حریف بود و خیلی زود از حریفش عقب افتاد. در دقیقه 13 ضربه اسکات مک تامینی به فابیان شار برخورد کرد و با تغییر مسیر یان سومر را غافلگیر کرد.

ویدئو: 345878

سوئیس پس از گل به دنبال ضدحمله بود تا به سبک حریفش به گل تساوی برسد. در دقیقه 26 ژردان شقیری که در این جام فرصت خودنمایی پیدا نکرده بود با یک گل دیدنی سکوهای مخصوص تماشاگران سوئیسی را به وجد آورد.

2045561

بعد از فشار بازیکنان سوئیس به سمت دروازه اسکاتلند، آنتونی رالستون سعی کرد توپ دریافتی را به سمت عقب برگرداند که ضربه آرام او توجه شقیری را به خود جلب کرد.

2045558

مهاجم سوئیس این توپ را پس از یک نگاه به سمت دروازه از یک‌قدمی محوطه جریمه با ضربه قوس‌دار و مهارنشدنی پای چپ به سمت دروازه فرستاد که هر چه آنگس گان تلاش کرد با شیرجه بلند به آن برسد اما به تور دروازه چسبید.

2045559

شقیری که از این ضربه دیدنی بسیار خوشحال بود سعی کرد هنگام دویدن با شادی معروف روی زمین کشیده شود که زانوی او محکم به زمین برخورد کرد و نتوانست این حرکت را کامل کند اما همبازیانش سریع به او پیوستند تا این گل را جشن بگیرند.

2045560

این بازیکن با تجربه در بازی گذشته که با برتری 3-1 مقابل مجارستان به پایان رسید روی نیمکت سوئیس حضور داشت اما حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم مورد استفاده قرار نگرفته بود و امشب در اولین بازی‌اش در یورو با این گل خوش درخشید.

رقابت‌های یورو 2024 تا امشب گل‌های زیبایی مانند گل‌های بازی شب گذشته ترکیه به خود دیده بود و ضربه شقیری هم در کنار آن‌ها قرار گرفت.

دیدگاه‌ها