کد خبر : 2049674 | 30 خرداد 1403 ساعت 20:11 | 4.6K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی آلبانی: بازی طول می‌کشید کرواسی را می‌بردیم

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، می‌گوید اگر بازی در دقایق پایانی رویارویی با کرواسی بیشتر طول می‌کشید آن‌ها توانایی شکست حریف را داشتند.

سرمربی آلبانی: بازی طول می‌کشید کرواسی را می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلبانی امشب در گروه B یورو 2024 یک بازی دیدنی‌ را مقابل کرواسی انجام داد و در نهایت به تساوی دست پیدا کرد.  

آلبانی که در بازی گذشته مقابل ایتالیا شکست خورده بود در بازی امشب ابتدا از حریفش پیش افتاد و بعد از اینکه دو گل دریافت کرد، در دقیقه 90+5 گل تساوی را به ثمر رساند و به یک امتیاز مهم رسید.

سیلوینیو، سرمربی آلبانی، پس از بازی گفت: "اول از همه باید به تیم مقابل احترام گذاشت، چون کرواسی در چند سال اخیر واقعا خوب عمل کرده است. آن‌ها بازیکنانی باورنکردنی دارند."

2045456

نتیجه بازی؟

تجزیه و تحلیل کل بازی دشوار است. در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم، اما در نیمه دوم بیش از 15 تا 20 دقیقه با مشکل مواجه شدیم. اما در پایان بازی مستحق تساوی بودیم.

تاثیر تعویض‌های دیرهنگام آلبانی؟

شما باید بازی را مرور کنید، اما بازی در نیمه دوم بسیار تغییر کرد. فکر می‌کنم ما تعویض‌های خوبی انجام دادیم. مثلاً در 10 دقیقه آخر باید بین بروجا و داکو یکی را انتخاب می‌کردیم و داکو را انتخاب کردیم، چون او قوی‌تر است و خیلی می‌جنگد، در حالی که بروجا هم می‌توانست به ما کمک کند.

لحظات پایانی بازی؟

همانطور که گفتم آنالیز کل بازی بسیار سخت است، اما در دقایق پایانی موقعیت‌هایی داشتیم که بازی را ببریم و اگر بازی برای دقایق بیشتری طول می‌کشید، می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم.

دیدگاه‌ها