کد خبر : 2049669 | 30 خرداد 1403 ساعت 19:38 | 16.9K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره انگلیس در دومین بازی یورو هم نیست!

لوک شاو، ستاره منچستریونایتد، همچنان در تمرینات انگلیس غایب است و به احتمال بازی مقابل دانمارک را هم از دست می‌دهد.

ستاره انگلیس در دومین بازی یورو هم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لوک شاو تنها بازیکن انگلیس بود که در آستانه دیدار سه شیرها در یورو 2024 مقابل دانمارک، همراه سایر بازیکنان تمرین نکرد.

گرت ساوت‌گیت شاو را بر این اساس انتخاب کرده بود که بتواند در برخی از بازی‌های انگلیس در یورو 2024، حتی اگر 90 دقیقه نباشد، برای دقایقی بازی کند.

2045441

اما قبل از دومین بازی مرحله گروهی مقابل دانمارک، حساب رسمی تیم ملی انگلیس در برنامه ایکس تایید کرد که مدافع کناری منچستریونایتد امروز با بقیه گروه تمرین نکرده است.

انگلیس با گزینه‌های محدودی در خط دفاعی روبه‌رو است و به‌خصوص در دفاع چپ با چالش مواجه است. ساوت‌گیت هرگز از استفاده از کیه‌ران تریپیه در خارج از پشت تخصصی‌اش ترسی نداشته اما در برابر صربستان مشکل‌ساز بود چون او نمی‌توانست آنچنان که باید عملکرد مناسبی داشته باشد.

شاو نقش مهمی در راهیابی انگلیس به فینال یورو 2021 داشت و گل اول بازی را به ثمر رساند و اگر بخواهد امسال هم نقش درخشانی داشته باشد، باید ریکاوری خود را با سرعت بیشتری دنبال کند.

صفحه رسمی انگلیس در ایکس نوشت: "25 بازیکن برای تمرین امروز صبح در زمین حضور داشتند، چون لوک شاو همچنان تمرینات فردی خود را ادامه می‌دهد. کایل واکر برای کنفرانس پیش از بازی ما در فرانکفورت امروز عصر به گرت ساوت‌گیت خواهد پیوست."

شاو فصل گذشته تنها 15 بار در تمامی رقابت‌ها برای منچستریونایتد به میدان رفت و در فاصله فوریه تا می از میادین دور بود. او 26 بازی لیگ برتر را از دست داد و حتی یک گل یا پاس گل برای شیاطین سرخ ثبت نکرد.

دیدگاه‌ها