کد خبر : 2049668 | 30 خرداد 1403 ساعت 19:30 | 20.9K بازدید | 15 دیدگاه

پیراهن صورتی‌ها در دور بعدی یورو

دو - هیچ: آلمان با هافبک‌هایش پرواز می‌کند!

تیم ملی فوتبال آلمان دومین بازی مرحله گروهی یورو را هم با برد پشت سر گذاشت و مجارستان را با نتیجه 2-0 از پیش رو برداشت.

دو - هیچ: آلمان با هافبک‌هایش پرواز می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال آلمان در بازی‌های گروه A یورو 2024 امروز به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 2-0 برنده شد.

ویدئو: 345869

آلمان در این بازی توسط جمال موسیالا و ایلکای گوندوگان به گل رسید و حریفش با وجود موقعیت‌های خطرناکی که ایجاد کرد به دلیل عملکرد خط دفاعی و همینطور مانوئل نویر، در گلزنی ناکام بود‌.

2045495

آلمان نزدیک بود در همان شروع بازی غافلگیر شود که خروج به موقع مانوئل نویر اشتباه خط دفاعی را پوشش داد و موفق شد توپ را مقابل مهاجم حریف دور کرده و دروازه‌اش را نجات دهد.

آلمان پس از دقایقی روی جریان بازی مسلط شد و روی ارسال بلند آنتونیو رودیگر به محوطه جریمه کای هاورتز موفق شد از اشتباه بازیکن حریف استفاده کرده و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که مهار دیدنی گولاچی مانع از گلزنی مهاجم آلمان شد.

پس از این صحنه ارسال کرنر به محوطه جریمه با ضربه رابرت آندریش همراه شد که این‌بار بولا دروازه مجارستان را نجات داد و با ضربه سر مانع از ورود این توپ به دروازه شد.

آلمان شانس بیشتری برای گلزنی ایجاد کرد تا اینکه در دقیقه 22 دروازه مجارستان را باز کرد. ایلکای گوندوگان موفق شد ارسال کوتاهی که جمال موسیالا به محوطه جریمه داشت را به این بازیکن برگرداند و ضربه او با وجود برخورد به مدافع حریف به تیرک افقی برخورد کرد و به گل تبدیل شد.

2045498

مجارستان که چندان روی مالکیت توپ موفق نبود اما در ایجاد موقعیت خطرناک پا به پای آلمان پیش می‌رفت. در دقیقه 26 اگر واکنش مانوئل نویر نبود ضربه ایستگاهی دیدنی دومینیک سوبوسلای وارد دروازه آلمان می‌شد.

آلمان بازی را با پرس در نیمه حریف دنبال می‌کرد و در دقیقه 44 موسیالا شانس گلزنی خود را دوباره امتحان کرد اما با کمی بدشانسی ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

مجارستان در دقیقه 45+2 روی ارسال ضربه ایستگاهی سوبوسلای توسط اوربان به گل رسید اما به دلیل آفساید این گل مردود اعلام شد تا آلمان با برد به رختکن برود.

2045499

آلمان در نیمه دوم هم مالکیت توپ را در اختیار گرفت و بیشتر به دروازه مجارستان نزدیک می‌شد تا موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی ایجاد کند.

در دقیقه 55 تونی کروس روی توپ ریباندی ارسال گوندوگان با شوت محکم شانس گلزنی خود را امتحان کرد که ضربه او پس از برخورد به خط دفاعی توسط دروازه‌بان دفع شد.

مجارستان با حملات حساب شده به آلمان اجازه نمی‌داد که بازی یک‌طرفه باشد و ضربه سر وارگا روی ارسال به محوطه جریمه با فاصله بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

2045496

آلمان روی دروازه مجارستان حملات بیشتری را ترتیب داد که در دقیقه 67 به گل دوم رسید. پس از پاس موسیالا به کناره‌ها ارسال ماکسیمیلیان میتلشتات در محوطه جریمه به گوندوگان رسید و او با شوت سرضرب توپ را وارد دروازه حریف کرد.

گولاسی در دقیقه 74 دروازه مجارستان را نجات داد و نفوذ خطرناک یوشوا کیمیش را مهار کرد. بازی با برتری آلمان دنبال می‌شد که در لحظات پایانی یک موقعیت گلزنی عالی برای مجارستان شکل گرفت.

یوشوا کیمیش در دقیقه 90 موفق شد ارسال خطرناک روی دروازه آلمان را از روی خط دروازه مهار کند تا آن‌ها این بازی را بدون گل خورده پشت سر بگذارند.

2045497

آلمان در این دیدار هم موفق به کسب پیروزی شد تا پس از برد اسکاتلند، به دومین برد در گروه دست پیدا کرده و همچنان در صدر جدول بماند.

آلمانترکیب آلمان: نویر، کیمیش، رودیگر، تاه، میتل‌اشتات، آندریش، کروس، موسیالا، گوندوگان، ویرتز و هاورتز
مجارستانترکیب مجارستان: گولاچی، داردای، اوربان، فیولا، کرکژ، شافر، ناگی، بولا، سوبوسلای، شالای، وارگا

30 خرداد 1403 ساعت 21:30

در لحظه پایانی مارتین آدام می‌توانست دروازه را روی خروج ضعیف نویر باز کند اما کیمیش با حضور به موقع خود مانع از گل شدن این توپ شد.

30 خرداد 1403 ساعت 20:58

آلمان ۲-۰ مجارستان (ایلکای گوندوغان دقیقه ۶۶):

پاس موسیالا توپ را به سمت چپ برد که میتلشتات منتظر توپ بود و بلافاصله با ارسال زمینی گوندوغان را صاحب توپ کرد تا کاپیتان مانشافت با ضربه‌ای زیبا گل دوم بازی را به ثمر برساند.

30 خرداد 1403 ساعت 20:58

در دقیقه ۵۸ ضربه سر تماشایی بارناباس وارگا بسیار خطرناک از بالای دروازه آلمان به بیرون رفت. 

30 خرداد 1403 ساعت 20:26

باز هم ارسال مستقیم سوبوسلای روی دروازه آلمان خطرناک بود و این بار پس از ضربه سر وارگا، سالای هم با ضربه سر خود دروازه نویر باز کرد اما مشخص شد که این گل به دلیل در آفساید قرار گرفتن بازیکن مجارستان مردود است.

30 خرداد 1403 ساعت 19:59

ضربه کاشته زیبا و جذاب سوبوسلای، نویر را به چالش کشید اما واکنش خوبی که گلر شماره یک به اجرا گذاشت مانع از این اتفاق شد.

30 خرداد 1403 ساعت 19:56

آلمان ۱-۰ مجارستان (جمال موسیالا دقیقه ۲۰):

حرکت خوب موسیالا با نفوذ گوندوغان همراه شد و پس از اینکه اوربان جلوتر از ایلکای صاحب توپ شد، این بازیکن از پشت سر به او فشار آورد و با سماجت توپ را از او گرفت و مجددا توپ را به موسیالا سپرد تا او با یک ضربه ساده دروازه مجارستان را باز کند.

ویدئو: 345864
30 خرداد 1403 ساعت 19:43

کرنر مواج کروس روی پای رابرت اندریچ آمد و ضربه خوب و سرضرب این بازیکن با دخالت مدافع مجارستان راهی کرنر شد و کرنر بعدی هم حاصلی نداشت.

30 خرداد 1403 ساعت 19:35

در شروع بازی بازیکنان مجارستان این فرصت را داشتند تا آلمانی‌ها را غافلگیر کنند و به گل اول بازی برسند اما واکنش خوب مانوئل نویر در ثانیه ۱۵ مانع از این اتفاق شد.

دیدگاه‌ها