کد خبر : 2049656 | 30 خرداد 1403 ساعت 18:06 | 28.4K بازدید | 31 دیدگاه

ولی‌زاده: یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست دادیم

مدافع تیم ملی والیبال ایران گفت: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان در این رقابت‌ها را نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

ولی‌زاده: یکی از بهترین تیم‌های دنیا را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شد و تیم ملی والیبال ایران امروز (چهارشنبه 30 خرداد) در نخستین مسابقه خود در این هفته به مصاف آمریکا رفت و سه بر دو به پیروزی رسید.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران درباره این رویارویی گفت: امروز با آمریکا یکی از قدرت‌های والیبال جهان بازی داشتیم و به پیروزی رسیدیم.

محمد ولی‌زاده با بیان این‌که بچه‌ها به یکدیگر قول داده بودند که مقابل آمریکا به شکل دیگری وارد زمین شوند، تصریح کرد: در این دیدار بهترین عملکرد خودمان را در این رقابت‌ها نشان دادیم و جا دارد که بهتر هم شویم.

2031399

وی تاکید کرد: امیدورام تیم ایران در بازی‌های بعدی نسبت به مسابقات قبلی و حتی دیدار با آمریکا بهتر شود و در مجموع این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به پرسشی درباره حس و حالش بعد از اولین برد، گفت: حس خیلی خوبی دارم چون اولین پیروزی در لیگ ملت‌های ایران را به دست آوردیم و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه یابد.

مردان والیبال ایران ساعت 10:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 31 خرداد در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها 2024 به مصاف هلند می‌روند.

دیدگاه‌ها