کد خبر : 2049653 | 30 خرداد 1403 ساعت 17:47 | 258.6K بازدید | 206 دیدگاه

این بازیکنان بی‌شخصیت نیستند؛

جواب دندان‌شکن پیمان به اظهار نظر جنجالی پائز

پیمان اکبری هنر مربی‌گری خود را در بازی با آمریکا نشان داد.

جواب دندان‌شکن پیمان به اظهار نظر جنجالی پائز

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در یک بازی دیدنی و با یک عملکرد درخشان توانست با نتیجه سه بر دو آمریکا نایب قهرمان دوره قبل را شکست دهد و به اولین پیروزی خود در لیگ ملت‌ها برسد.

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران، امروز در هدایت تیم ملی عالی عمل کرد. او با توجه به حضور طولانی مدتش در لیگ برتر والیبال ایران و شناخت کامل از بازیکنان توانست اولین پیروزی ایران را در لیگ ملت‌ها رقم بزند آن هم در مسابقه‌ای که هیچ‌کس انتظار نداشت.

پیمان اکبری با هوش بالای خود بی‌نقص کار کرد و زمانی که تیم به تعویض نیاز داشت، تعویض انجام داد و زمانی که به وقت استراحت نیاز داشت وقت استراحت گرفت. اوج کار او عدم تعویض پوریا حسین خانزاده پس از ست اول بود.

پوریا حسین خانزاده که در ست اول عملکرد خوبی نداشت و خیلی‌ها احتمال می‌دادند پیمان اکبری سرمربی تیم در ست دوم دست به تعویض او بزند، اما این کار را نکرد تا این جوان اول تیم ملی در چهار ست بعدی به مرد اول ایران در بازی تبدیل شود.

2031397

یکی دیگر از شاهکارهای پیمان اکبری، حضور مقطعی محمدرضا حضرت‌پور در زمین بود. زمانی که تیم ملی با مشکل دریافت اول روبه‌رو می‌شد اکبری با تعویض محمدرضا حضرت‌پور به جای پوریا حسین خانزاده روند بازی را تغییر می‌داد و این‌گونه به پیروزی تیم ملی کمک می‌کرد.

قطعا این شاهکارها نشانه شناخت خوب پیمان اکبری از بازیکنان است، شاید اگر موریس موتا پائز همچنان سرمربی تیم ملی بود هرگز این اتفاقات نمی‌افتاد، زیرا پائز شناخت آنچنانی از بازیکنان نداشت و از اکبری نیز کمکی نمی‌گرفت.

حالا پیمان اکبری اولین پیروزی‌اش در تیم ملی در قامت سرمربی به یاد ماندنی شد و در سه بازی آینده با روحیه  بیشتری ملی پوشان را هدایت خواهد کرد.

گفتنی است پائز در یکی از مصاحبه‌های خود بعد از شکست ایران در هفته دوم بازیکنان ایران را به مشکل شخصیتی متهم کرده بود اما پیمان اکبری و شاگردانش نشان دادند که چقدر حرف‌های او غلط و بهانه‌جویانه بوده است.

دیدگاه‌ها