کد خبر : 2049607 | 30 خرداد 1403 ساعت 14:30 | 32.8K بازدید | 70 دیدگاه

کاسیاس:

یک قدم نه! رئال ۱۰ قدم از بقیه جلوتر است

ایکر کاسیاس، ستاره سابق رئال مادرید، از شرایط این روزهای این تیم بسیار راضی است.

یک قدم نه! رئال ۱۰ قدم از بقیه جلوتر است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و توانست با قبول تنها یک شکست که برابر اتلتیکو مادرید رقم خورد در رقابت‌های لالیگا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بار دیگر در رقابت‌های لیگ قهرمانان هم قهرمان شد تا این افتخار را برای پانزدهمین بار کسب کرده باشد.

کاسیاس که یکی از اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید، همچنان علاقه زیادی به این تیم دارد و این موضوع بر هیچ یک از طرفداران رئال پوشیده نیست و به نظر می‌رسد که او هم از شرایط این تیم بسیار راضی است. او در گفتگویی که با آ.اس انجام داده به چند سوال جالب پاسخ داده است.

1946568

بهترین دروازه‎‌بان حاضر در یورو: این سوال خوبی است. ببینید، انتخاب به خاطر مصدومیت سال گذشته کورتوا سخت است، هرچند او توانست به خوبی بهبود پیدا کند و به میادین برگردد. او مصدوم بود، بهبود پیدا کرد اما در یورو نیست. بنابراین من نمی‌توانم جوابی به شما بدهم.

لونین: شرایط آسان نیست. او باید جانشین کسی می‌شد که بهترین دروازه‌بان دنیا بود. اما خیلی خوب عمل کرد. درست است که با کپا به صورت چرخشی بازی می‌کرد اما هر دو از این شرایط سود بردند. برای من مهم نیست که بعضی افراد بگویند تردیدهایی درباره توانایی او در لحظات خاصی وجود داشت چون هر دو ارزش خودشان را ثابت کردند و توانستند به این تیم در کسب دستاوردهایش کمک کند، بنابراین به هدف رسیدند.

پیش بودن رئال از سایرین: یک قدم؟ نه. یک قدم نیست. رئال ۱۰ قدم از بقیه جلوتر است.

دیدگاه‌ها