کد خبر : 2049598 | 30 خرداد 1403 ساعت 13:57 | 8.9K بازدید | 8 دیدگاه

طعنه ستاره انگلیس به منتقدان: ما هم باید دفاع کنیم

فیل فودن، ستاره تیم ملی انگلیس، به انتقادهای صورت گرفته از عملکرد این تیم واکنش نشان داد.

طعنه ستاره انگلیس به منتقدان: ما هم باید دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در اولین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی صربستان به میدان رفت و موفق شد با تک گلی که جود بلینگام در این بازی به ثمر رساند سه امتیاز را به دست آورد اما عملکردش در این بازی با انتقادهای بسیاری روبرو شد.

بسیاری از فوتبال دوستان و کارشناسان و رسانه‌ها مدعی شده بودند که انتظار داشتند نمایش بسیار درخشان‌تری را از شاگردان گرت ساوت‌گیت در این بازی ببینند اما این انتظارات برآورده نشد و سه شیرها خصوصا در نیمه دوم نمایش چندان خوبی را ارائه نکردند و هواداران‌شان از این اتفاق ناامید شدند.

2044564

فودن در گفتگو با خبرنگاران درباره وضعیت این تیم و بازی برابر صربستان گفت: «بلینگام یک استعداد استثنائی است. من فکر می‌کنم که او در حال تبدیل شدن به رهبر این تیم است. فکر می‌کنم که سبک بازی ما در بسیاری از موارد عالی بود و هر روز هم پیشرفت می‌کند و بهتر می‎‌شود.

باور من این است که بازی اول در هر تورنمنتی بسیار دشوار است و سخت‌ترین بازی است. مهم این بود که پیروز شویم که این کار را انجام دادیم. شرایط گاهی سخت می‌شود. ما مشخصا مجبور هستیم که گاهی هم دفاع کنیم و در عمق بنشینیم و چاره دیگری نداریم. این روی دیگری از تیم ماست و اگر قرار است قهرمان شویم باید این کار را بکنیم.»

دیدگاه‌ها