کد خبر : 2049548 | 30 خرداد 1403 ساعت 09:24 | 40.1K بازدید | 23 دیدگاه

درخواست یامال از بارسا: این ستاره را بخرید

لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا، می‌گوید علاقه زیادی به نیکو ویلیامز دارد.

درخواست یامال از بارسا: این ستاره را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، یامال یکی از ستاره‌های درخشان این فصل بارسلونا بود و با وجود این که این تیم نتوانست در این فصل هیچ جامی را به دست آورد اما عملکرد بسیار خوب او در ترکیب این تیم توجه بسیاری را به خود جلب کرد و باعث شد که هواداران به آینده بارسا امیدوار باشند.

همین عملکرد خوب یامال بود که باعث شد این بازیکن به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت شود و حالا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ برای این تیم به میدان برود. او در اردوی تیم ملی اسپانیا با نیکو ویلیامز هم تیمی است و به نظر می‌رسد که مجذوب استعداد و مهارت‌های او شده است.

2043098

یامال در گفتگو با رادیو کوپه در پاسخ به این سوال که اگر می‌توانست فقط یک بازیکن را برای بارسا به خدمت بگیرد کدام بازیکن را انتخاب می‌کرد اظهار داشت: «من مطمئنا نیکو ویلیامز را انتخاب می‌کردم! اگر از من بپرسید که فقط یک بازیکن را بخر، او را می‌خرم. امیدوارم که روزی در رختکن بارسا در کنارش باشم.»

پیش از این شایعاتی هم درباره علاقه مدیران باشگاه بارسلونا به جذب این بازیکن منتشر شده بود و به نظر می‌رسد که احتمال پیوستن او به این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال بیشتر از حد تصور باشد.

دیدگاه‌ها