کد خبر : 2049490 | 29 خرداد 1403 ساعت 23:28 | 14.5K بازدید | 6 دیدگاه

مونتلا: این بهترین هدیه تولدی بود که گرفتم

وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه، می‌گوید برد مقابل گرجستان بهترین هدیه تولدی بود امروز می‌توانست دریافت کند.

مونتلا: این بهترین هدیه تولدی بود که گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم وینچنزو مونتلا امشب در یک از بازی‌های دیدنی مرحله گروهی یورو 2024 گرجستان را با نتیجه 3-1 از پیش رو برداشت.

ترکیه از ابتدا این بازی را در کنترل گرفت و با وجود نمایشی قابل توجهی که حریفش داشت، موفق شد با گل‌های مَرت مولدور، آردا گولر و محمد کرم آکتور‌کوغلو برنده شد.

وینچنزو مونتلا، سرمربی ترکیه، در نشست خبری پس از بازی گفت: "این مسابقه‌ای بود که ارزش یک فینال را داشت. هواداران ما عالی بودند، حتی زمانی که شرایط سخت بود ما را تنها نگذاشتند، این پیروزی برای آن‌ها نیز بود. من امروز 52 ساله شدم، بنابراین این بهترین هدیه تولدی بود که می‌توانستم دریافت کنم."

2045178

بازی؟
ما امروز 22 شوت به سمت دروازه داشتیم. باید دقیق‌تر عمل کنیم اما از عملکرد تیم قدردانی می‌کنم. بعد از اینکه VAR گل دوم را مردود اعلام کرد، کمی عقب نشستیم، اما این اتفاق می‌افتد.

گرجستان؟
آن‌ها از نظر فیزیکی قوی هستند و به خوبی هماهنگ شده‌اند. آن‌ها نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسند و بر اساس آن بازی می‌کنند. آنها تصادفی در این مرحله از یورو نیستند.

جاه طلبی‌های ترکیه؟
این اولین بار است که ما در اولین بازی پیروز شدیم و در سه یورو اخیر هرگز از مرحله گروهی به دور بعد صعود نکرده‌ایم. دوره قبل حتی یک امتیاز هم نگرفتیم. اولین هدف ما پیروزی در این مسابقه بود. حالا ما آن را بردیم، رویای ما این است که در بازی بعدی پیروز شویم و به مرحله حذفی برسیم.

دیدگاه‌ها