کد خبر : 2049477 | 29 خرداد 1403 ساعت 22:25 | 15K بازدید | 12 دیدگاه

ناگلزمان: هیچ تیمی نمی‌تواند کروس را مهار کند

یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، از اهمیت تونی کروس در این تیم سخن گفت.

ناگلزمان: هیچ تیمی نمی‌تواند کروس را مهار کند

به گزارش "ورزش سه"، با آغاز هفته دوم مسابقات یورو ۲۰۲۴، آلمان از گروه A به مصاف مجارستان خواهد رفت. آنها این تورنمنت را با پیروزی پرگل مقابل اسکاتلند آغاز کرده‌اند و امیدوارند که با شکست دادن مجارستان دومین برد را کسب کنند. یولیان ناگلزمان لحظاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرد و با خبرنگاران صحبت کرد.

بازی فردا؟
مجارستان تیم بسیار خوبی در انتقال توپ است، آنها دو مهاجم فوق‌العاده‌ دارند که در هوا عالی هستند. سوبوسلای روی ضربات ایستگاهی تهدید بزرگی است. اوربان استعداد بسیار خوبی روی ضربات سر دارد. ما باید از آنها جلوگیری کنیم. آنها الگوی هجومی واضحی دارند، اگر ما به خوبی در مقابل آنها دفاع کنیم، شانس بسیار خوبی برای برد داریم.

2045157

آمادگی بازیکنان؟
من خیلی نگران این موضوع نیستم. فاصله بین بازی‌ها خوب است. البته، فصل طولانی بود و خستگی هنوز در پای بازیکنان است، اما برای حریفان هم این موضوع یکسان است.

فردا اولین تست دقیق شماست؟
من ارزیابی کردم و اسکاتلند سطحی نزدیک به مجارستان دارد. اکنون مجارستان بیشتر از ما نیاز به برد دارد و باید هجومی بازی کنند. شکست می‌تواند به معنای حذف آنها باشد، بنابراین ما دست بالا را داریم.

کیفیت بالای تونی کروس در تیم؟
او بسیار به ما کمک می‌کند. مقابل اسکاتلند خیلی خوب بود. تونی هنوز هم یکی از ۳ بازیکن برتر جهان از لحاظ ایجاد موقعیت گلزنی است. مجارستان برنامه‌ای بهتر از اسکاتلندی‌ها برای مهار او خواهد داشت، اما تونی به اندازه کافی باهوش است تا راه حل‌هایی پیدا کند. مطمئنم هیچ تیمی نمی‌تواند توانایی‌های او را به‌طور کامل مهار کند. او در بازی فردا بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها