کد خبر : 2049474 | 29 خرداد 1403 ساعت 22:05 | 5.8K بازدید | 6 دیدگاه

دستیار قلعه‌نویی: امیدوارم یورو جام شگفتی‌ها باشد

آنتونی مانیکونه، دستیار امیر قلعه‌نویی، درخصوص رقابت‌های یورو 2024 به صحبت پرداخت.

دستیار قلعه‌نویی: امیدوارم یورو جام شگفتی‌ها باشد

به گزارش "ورزش سه"، مراسم برترین‌های فوتسال کشور امروز با حضور دستیار ایتالیایی امیر قلعه‌نویی برگزار شد. آنتونی مانیکونه در حاشیه این مراسم به گفتگو با خبرنگاران پرداخت که سوژه صحبت با مربی تیم ملی ایران نیز رقابت‌های یورو 2024 بود.

آنتونی مانیکونه درخصوص عملکرد کشورش در یورو 2024 به خبرنگاران گفت: ایتالیا در اولین بازی‌اش خیلی خوب بود. آنها ابتدا و در شروع مسابقه، بازی را از دست دادند ولی رفته‌رفته به بازی برگشتند. آنها آمادگی خیلی خوبی داشتند و امیدوارم این روند را ادامه دهند و نتایج خوبی بگیرند.

او درخصوص اینکه کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند نیز گفت: جواب دادن به این سؤال سخت است، چون هنوز دور نخست بازی‌هاست. یادم می‌آید اسپانیا در اولین بازی‌اش در جام جهانی آفریقای جنوبی مقابل سوئیس شکست خورد و سپس قهرمان شد. آرژانتین نیز در جام جهانی قبلی اولین بازی خود را به عربستان واگذار کرد. امیدوارم شگفتی در مسابقات به وجود بیاید. ایتالیا جزو شگفتی‌ها نیست، چون قبلاً قهرمان شده است. آلمان را نیز خیلی خوب دیدم. باید ببینیم در انتها چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

1947029

دستیار قلعه‌نویی درخصوص بازی بعدی ایتالیا برابر اسپانیا نیز توضیح داد: این دیدار بسیار زیبا خواهد بود. به نظر من اسپانیا در این مسابقات در حد مدعی ظاهر شده است و ایتالیا نیز تلاش می‌کند نتیجه مناسبی در این بازی به دست بیاورد.

مانیکونه در پایان و درباره تغییر نسل در تیم ملی ایتالیا و بخصوص در خط دفاعی گفت: در بازی با ازبکستان نیز گفتم همه تیم‌ها تغییر کرده‌اند و فوتبال جهانی شده است. به نظر من حتی مدل و تاکتیک دفاعی ایتالیا نیز تغییر کرده است. در مقابل اسپانیا نمی‌گویم کاملاً دفاعی بازی خواهیم کرد، ولی حتماً فاز دفاعی را تقویت می‌کنیم. در بحث دفاعی نیز تلاش می‌کنیم تا بازیکنان مانند خط حمله اثرگذار باشند.

دیدگاه‌ها