کد خبر : 2049469 | 29 خرداد 1403 ساعت 21:47 | 17.4K بازدید | 29 دیدگاه

پرداختی 110 میلیاردی به فدراسیون برای VAR

کیومرث هاشمی میگوید با پرداختی وزارت ورزش به فدراسیون 7 دستگاه وی ای آر خریداری خواهد شد.

پرداختی 110 میلیاردی به فدراسیون برای VAR

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش و جوانان در خصوص پرونده فساد مس رفسنجان گفت: دستگاه قضا ورود پیدا کرده، همیشه سیاست ما مبارزه با فساد بوده و در هر بخشی از فوتبال هم همینطور بوده است. باید شدیدترین برخورد با هر کسی که تخلف کرده، بشود و انشالله مسئولین امر همانطور که تا حالا گزارش دادند، گزارش واقعی را تقدیم مردم خواهند کرد.

وی افزود: ما هم هرجایی که فساد در ورزش باشد، از مبارزه با آن حمایت میکنیم و انشاالله با پاک شدن جامعه ورزش، خانواده‌ها اعتماد بیشتری هم به ورزش داشته باشند.

هاشمی با اشاره به اطلاعیه فدراسیون برای استفاده از لیگ با وی ای آر عنوان کرد: مشکل وی ای آر من خیلی سربسته گفته بودم، یک مقدار مشکلات اداری بود که خارج از عرصه ورزش بود. خوشبختانه بررسی انجام شد و ما مبلغ 110 میلیارد که دولت محترم به این اختصاص داده بود، در اختیار فدراسیون قرار خواهیم داد تا 7 دستگاه وی ای آر تقدیم جامعه ورزش شود و لیگ آینده با وی ای آر برگزار شود.

وزیر ورزش در مورد ورود این تکنولوژی ادامه داد: خود این به فساد ستیزی و رفع اشتباهات انسانی کمک خواهد کرد و اشتباهات داوری را به حداقل خواهد رساند.

او در خصوص برگزاری بازی فینال جام حذفی با این تکنولوژی گفت: فینال جام حذفی از حساسیت بیشتری برخوردار است و نباید حقی از تیمی ضایع شود. با بررسی و رایزنی، ما دستور دادیم مسئولان ورزشگاه آزادی شرایط را مهیا کنند. من امروز بازدید یک ساعت و نیمه از ورزشگاه آزادی داشتم و از آقای تاج هم خواهش کردم مجوز وی ای آر را از فیفا بگیرند. بعد از آن ما مصمم شدیم که فینال در جام حذفی برگزار شود تا تماشاگران نگران خطای انسانی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها