کد خبر : 2049454 | 29 خرداد 1403 ساعت 19:33 | 9.2K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس چشم انتظار طلسم شکنی و اولین برد

رئیس فدراسیون والیبال در انتظار اولین برد تیم ملی ایران است.

رئیس چشم انتظار طلسم شکنی و اولین برد

به گزارش "ورزش سه"، این روزها یک نفر بیش از همه از باخت‌های تیم ملی والیبال ایران ناراحت است. میلاد تقوی رئیس جدید فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است به پست ریاست بر فدراسیون رسیده، با ناکامی‌های اخیر تیم ملی فشار زیادی را تحمل می‌کند.

میلاد تقوی برای کم کردن فشارها از تیم ملی شخصا خود به مانیل فیلیپین رفت و در تمرینات امروز تیم ملی شخصا شرکت داشت و به ملی پوشان و اعضای کادر فنی روحیه قبل از شروع هفته سوم روحیه داد.

او نیز به مانند تیم ملی انتظار اولین پیروزی ایران را در لیگ ملتها می‌کشد تا هم کمی از بار انتقادات کم شود و هم اولین پیروزی را در قامت ریاست فدراسیون والیبال ایران به دست بیاورد.

2045101

اما کار میلاد تقوی تازه بعد از پایان لیگ ملتها آغاز می‌شود. او باید برای تیم ملی بزرگسالان که ویترین همه تیم‌ها است بهترین انتخاب را برای سرمربیگری  انجام دهد. شاید او در نتایج اخیر والیبال کمترین نقش را داشته، اما از سال آینده اگر اوضاع تیم به همین منوال باشد، میلاد تقوی به عنوان نفر اول در نوک پیکان انتقادات قرار خواهد گرفت.

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال ایران نیز در سال‌های اول ریاستش بر فدراسیون عملکرد خوبی نداشت، اما رفته رفته و به ویژه با انتخاب خولیو ولاسکو، بهترین نتایج تیم ملی را رقم زد. پس انتخاب یک سرمربی دانا و با تجربه می‌تواند در آینده میلاد تقوی بر پست فدراسیون والیبال تاثیر فراوانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها