کد خبر : 2049439 | 29 خرداد 1403 ساعت 17:46 | 81.8K بازدید | 27 دیدگاه

مهاجم تیم ملی لژیونر می‌شود؛

جایگزین ایرانی برای طارمی در پرتغال!

مهاجم بلند قامت تیم ملی به دنبال رضایت باشگاه خود برای حضور در لیگ برتر پرتغال است.

جایگزین ایرانی برای طارمی در پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر پرتغال طی سالیان اخیر بازیکنان ایرانی ازجمله مهدی طارمی، علی علیپور، مهرداد محمدی، امیر عابدزاده و ... را داشته که نمایش طارمی در پورتو درخشان‌تر از همه بوده ولی علیپور و محمدی نیز عملکرد نسبتا خوبی در تیم‌های خود ارائه دادند ولی یک مهاجم ایرانی دیگر مورد توجه باشگاه‌های این کشور قرار گرفته است.

محمدرضا آزادی که تجربه بازی در تراکتور، استقلال، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران را دارد و یک فصل هم در پانتولیکوس سپری کرده و 11 بازی در سوپر لیگ یونان انجام داده بود، حالا مورد توجه یک باشگاه پرتغالی قرار گرفته و به دنبال جذب رضایت باشگاه خودی برای حضور در تیم خواهانش است.

این مهاجم 25 ساله که نخستین بازی ملی خود را در فروردین‌ماه و در مرحله نخست مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان انجام داد، پس از عملکردش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر برای نساجی مازندران، مورد توجه یک باشگاه پرتغالی و یک باشگاه اماراتی قرار گرفته که سعی دارد راهی اروپا شود.

2027765

آزادی که سال گذشته از آلومینیوم اراک به نساجی مازندران اضافه شد، طی فصل اخیر 8 گل در لیگ برتر و 4 گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رساند و شخصا علاقه‌مند به حضور در لیگ برتر پرتغال است تا مثل مهدی طارمی اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند.

این مهاجم ملی‌پوش یک سال دیگر با باشگاه نساجی قرارداد دارد و بزرگترین مانعش برای حضور در یک باشگاه دیگر، بند فسخ 300 هزار دلاری برای اروپایی‌ها و 600 هزار دلاری برای تیم‌های آسیایی است.

با این شرایط فعلا انتقال آزادی به دیگر باشگاه‌ها قطعی نشده، اما تیم پرتغالی حاضر شده مبلغ 200 هزار دلار به نساجی مازندران پرداخت کند و این بازیکن را به خدمت بگیرد و به همین دلیل روند مذاکرات پیش می‌رود.

آزادی انگیزه زیادی دارد با حضور در فوتبال اروپا شرایط بهتری از نظر فنی پیدا کند و جایگاه ثابتی هم در تیم ملی به دست بیاورد، اما لازمه این انتقال رضایت نساجی است.

دیدگاه‌ها