کد خبر : 2049387 | 29 خرداد 1403 ساعت 13:30 | 32.6K بازدید | 13 دیدگاه

پیشنهاد جدی بارسا: جلسه دکو با ایجنت ستاره اسپانیا

دکو قرار است به زودی جلسه‌ای را با مدیر برنامه دنی اولمو برگزار کند و درباره انتقال او به این باشگاه صحبت کند.

پیشنهاد جدی بارسا: جلسه دکو با ایجنت ستاره اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان اولمو در ترکیب لایپزیش توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به این بازیکن جلب کرده و باعث شده است که رقابت جذابی برای به خدمت گرفتن او در بین چند باشگاه در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی شکل بگیرد.

با این حال، جدی‌ترین باشگاه برای جذب او بارسلوناست که از مدتی قبل شرایط این ستاره اسپانیایی را به صورت جدی زیر نظر داشته است و امیدوار است که بتواند با حضور او در ترکیب تیمش در فصل آینده جان تازه‌ای به خطر حمله این تیم ببخشد و اوضاع را برای هانسی فلیک بهتر کند.

2042971

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که دکو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا قرار است امروز جلسه‌ای را با مدیر برنامه این بازیکن برگزار کند. بارسا علاقه بسیار زیادی به جذب او دارد اما مشکل اصلی آنها مربوط به مسائل مالی است و گفته می‌شود که شاید توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر لایپزیش برای فروش او را نداشته باشند.

این در حالی است که پیش از این بسیاری از منابع نزدیک به اولمو هم مدعی شده بودند که او علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا دارد و حاضر است که سایر پیشنهاداتش را به خاطر آنها رد کند و شاید همین موضوع به آسان‌تر شدن کار آنها کمک کند.

دیدگاه‌ها