کد خبر : 2049326 | 29 خرداد 1403 ساعت 02:10 | 13.8K بازدید | 21 دیدگاه

کاپیتان اتریش: فکر نمی‌کردیم فرانسه اینقدر دفاع کند!

مارسل سابیتزر، کاپیتان تیم ملی اتریش می‌گوید آنها انتظار نداشته‌اند فرانسه پس از زدن گل دفاعی بازی کند.

کاپیتان اتریش: فکر نمی‌کردیم فرانسه اینقدر دفاع کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی اتریش و فرانسه دوشنبه شب در دیداری از هفته اول دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف همدیگر رفتند و در نهایت شاگردان دیدیه دشان به پیروزی ۱-۰ رسیدند.

این بازی با حملات فرانسه آغاز شد و آنها با وجود دفاع عالی بازیکنان اتریش، در چند موقعیت فرصت به ثمر رساندن گل را داشتند و بالاخره پنج دقیقه پیش از به پایان رسیدن نیمه اول، توانستند به گل برسند.

در نیمه دوم فرانسه کمی عقب کشید و این اتریش بود که مالکیت را در بسیاری از دقایق بازی بر عهده داشت و کار در نهایت به جایی رسید که دشان دست به تعویض‌های دفاعی زد.

2044882

پس از پایان بازی مارسل سابیتزر در مصاحبه‌اش درباره بازی گفت: «فرانسه با دفاع عمیق‌تر از آنچه انتظار داشتیم ما را غافلگیر کرد. فکر نمی‌کردیم اینطور دفاع کنند. ما در بهترین سطح خود نبودیم. در یک سوم پایانی کمی ضعیف بودیم، اما اگر بومگارتنر در نیمه اول قبل از اینکه آنها بازی را ۱-۰ کنند، گل زده بود، شاید بازی به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت.

آنها همچنین کمی خوش‌شانس‌تر بودند. ما باید نتیجه امروز را بپذیریم. ما می‌خواستیم برنده شویم، اما در مقابل چنین کشوری، متأسفانه شما در بسیاری از بازی‌ها در سمت بازنده قرار می‌گیرید، ما باید به راه خود ادامه دهیم و برای صعود تلاش کنیم.»

دیدگاه‌ها