کد خبر : 2048862 | 26 خرداد 1403 ساعت 21:54 | 28.9K بازدید | 16 دیدگاه

پدر ستاره انگلیس، خسیس‌ترین تماشاگر یورو!

جارد بوون، بازیکن تیم ملی انگلیس، اعلام کرد پدرش به جای هواپیما با خودروی شخصی به آلمان سفر خواهد کرد.

پدر ستاره انگلیس، خسیس‌ترین تماشاگر یورو!

به گزارش "ورزش سه"، جارد بوون اعلام کرد که پدرش برای تماشای بازی او و انگلیس در یورو 2024 یک سفر بسیار سخت را پشت سر خواهد گذاشت.

ستاره وستهام امیدوار است در ترکیب تیم ملی انگلیس برای بازی روز یکشنبه مقابل صربستان حضور داشته باشد و پدرش هم همراه دوستانش یک سفر سخت را سپری کند.

2043978

سام، پدر بوون، قرار است با یک خودروی کمپروَن از انگلیس سفر کند تا به آلمان برسد. این جوان 27 ساله فاش کرد که پدرش از تهیه بلیت هواپیما برای پرواز به آلمان امتناع کرده و می‌خواهد در عوض یک سفر رفت و برگشت 2 هزار کلیومتری را آغاز کند.

بوون اعلام کرد که پدرش همچنین در آلمان هم بلیت هواپیما نمی‌خرد و قرار است با خودروی ون در این کشور تردد کند. بوون به بی‌بی‌سی گفت: "پدر من یک فرد معمولی نیست. او چند سال پیش یک کمپرون گرفت، چون خیلی طرفدار قایقرانی است و بنابراین می‌تواند قایق را با خودش به هر جایی که دوست دارد، ببرد.

2043980

او همه چیز لازم را در این ماشین دارد و او مردی است که خیلی پول خرج نمی‌کند، بنابراین نمی‌خواهد هزینه پروازها را بپردازد، نمی‌خواهد کار دیگری انجام دهد. او کمپرون خود را دارد، سوخت خود را پُر خواهد کرد و همراه برادرم و دو نفر از دوستانش به آلمان می‌آیند. آن‌ها از هرفورد راه می‌افتند، به فرانسه می‌روند، سپس به آلمان می‌آیند و همین مسیر را هم برمی‌گردند."

دیدگاه‌ها