کد خبر : 2048602 | 26 خرداد 1403 ساعت 02:30 | 55.9K بازدید | 101 دیدگاه

من شخص پرست نیستم؛

واکنش امیرحسین صادقی به مصاحبه علیه وریا

امیرحسین صادقی می‌گوید با وریا غفوری مشکلی ندارد و فقط قصد حمایت از استقلال را داشته است‌.

واکنش امیرحسین صادقی به مصاحبه علیه وریا

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های وریا غفوری علیه جواد نکونام با پاسخ امیرحسین صادقی مواجه شد و این مصاحبه‌ها در فضای هواداری جنجال برانگیز شد.

حالا امیرحسین صادقی دوباره با سوالی در مورد وریا مواجه شد و گفت: من یکی از حامیان آقای غفوری در استقلال بودم و روزی هم که از فوتبال خداحافظی کرد یک پست سنگین برای‌شان گذاشتم. هیچ مشکلی با احدی ندارم. مشکلم این است وقتی در یک باشگاه هستیم به به چه چه است و وقتی می‌رویم هیچ خبری نمی‌گیریم.

صادقی ادامه داد: این مشکل من با همه بزرگان استقلال است و فرقی نمی‌کند. اگر حرفی از وریا زدم برای این بود که بازوبند استقلال را بسته بود و باید تعصب تیمش را در روزهای سخت می‌کشید.

او در مورد جواد نکونام گفت: جواد نکونام دو تا اشتباه بزرگ داشت. یکی بازی نساجی بود که ۳ امتیاز را از دست داد و دوم مشکلات اخلاقی رفتاری بود که بر اثر فشار باشگاه استقلال بود. همه فوتبال و رسانه‌های سیاه روی این مانور دادند. جواد نکونام اگر بازیکنانش را با سپاهان عوض می‌کردی شاید ۴ هفته زودتر قهرمان می‌شد. نه آقای نکونام، خود وریا غفوری هم سرمربی استقلال شود یکی از حامیانش من هستم. من حامی تیمم و شخص پرست نیستم. تا پای جانم از این تیم دفاع می‌کنم. اگر بحث حاشیه‌ای هست و تند می‌روم چون جوانم ولی دیگر خسته شدم و می‌خواهم به کار خودم برسم. پنج سال است بابت صحبت‌هایم خیلی عقب ماندم.

2030010

دیدگاه‌ها