کد خبر : 2048570 | 25 خرداد 1403 ساعت 16:39 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلانتری: منظورم او نبود؛

مصاحبه سرمربی مسی‌ها درباره یک سوءتفاهم

سرمربی مس سونگون گفت که منظورش در مصاحبه بعد از بازی با مس کرمان یوسف بخشی‌زاده نبوده است.

مصاحبه سرمربی مسی‌ها درباره یک سوءتفاهم

به گزارش"ورزش سه"، علی‌اصغر کلانتری در ارتباط با پایان فصل و حفظ تنها سهمیه استان آذربایجان شرقی در لیگ دسته اول کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خدا را شاکرم که تیم مس سونگون با شرایطی که به وجود آمده بود به سرانجام خوبی رسید که این مهم حاصل زحمات همه عوامل باشگاه و تیم است که در فصلی گذشت صادقانه کار کردند.

کلانتری در مورد سوءتفاهم پیش آمده بین او و یوسف بخشی‌زاده سرمربی سابق تیم مس سونگون در پی اظهاراتش پس از بازی با مس کرمان بیان داشت: زمانی که آقای بخشی‌زاده با باشگاه مس قطع همکاری کرد، سه مربی دیگر بعد از ایشان هدایت تیم را برعهده گرفتند، زمانی هم که من به تبریز آمدم چون آقای بخشی‌زاده از دوستان قدیمی من هستند و جزء هم دوره‌های من محسوب می‌شوند از ایشان رخصت گرفتم و بابت تیم بومی که ابتدای فصل بسته بودند تشکر کردم.

1991488

سرمربی مس سونگون افزود: شاید او در مصاحبه من به این قسمت از صحبت‌هایم توجه نکرد که من به ۸ بازی آخر نیم فصل نخست اشاره کردم در حالی که بخشی‌زاده تا ۸ بازی ابتدایی نیم فصل در تیم حضور داشت، بنابراین اصلا منظور من ایشان نبود و در این میان سوءتفاهمی پیش آمده است. امیدوارم هر کجا هستند موفق و سلامت باشند، باعث افتخارم است که در آذربایجان مربیگری کردم چرا که برای من یک چالش خوبی بود.

وی در پایان گفت: خوشحال هستم که در نیم فصل دوم کارمان را با رتبه هشتم تمام کردیم، مردم آذربایجان از این تیم حمایت کنند تا در سال و فصول بعد به عنوان تیم دوم آذربایجان بعد از تراکتور استعداد‌های منطقه را شکوفا کند.

دیدگاه‌ها