کد خبر : 2048546 | 25 خرداد 1403 ساعت 13:52 | 26K بازدید | 49 دیدگاه

خوسلو:

امباپه شبیه هیچ بازیکن دیگری نیست!

خوسلو، ستاره رئال مادرید، از انتقال کیلیان امباپه خوشحال به نظر می‌رسد و به موفقیت او در این تیم امیدوار است.

امباپه شبیه هیچ بازیکن دیگری نیست!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با قراردادی قرضی و یک ساله از اسپانیول راهی رئال مادرید شد تا بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند و توانست عملکرد قابل قبولی را هم در این فصل به نمایش بگذارد و به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شود.

دو گلی که این بازیکن در دقایق پایانی دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و باعث صعود رئال مادرید به بازی فینال این مسابقات شد نقطه اوج حضور او در این فصل بود و در نهایت حضور در رقابت‌های یورو را هم برایش به ارمغان آورد.

این مهاجم اسپانیایی مصاحبه‌ای با مارکا انجام داده است که با هم می‌خوانیم.

خرید امباپه: این خرید بزرگی است. من فکر می‌کنم که او بازیکن بسیار موفقی در رئال مادرید خواهد شد. فکر می‌کنم آمارهایی را کسب می‌کند و دستاوردهایی را به ثبت می‌رساند که به آسانی دست یافتنی نیستند. او بازیکنی بسیار متفاوت از هر بازیکن دیگری در حال حاضر است و من فکر می‌کنم که خریدی عالی است.

2029426

ترافیک مهاجمان در رئال: در نهایت مربی خوشحال خواهد بود چون می‌تواند به صورت چرخشی از بازیکنان استفاده کند. از همه مهم‌تر این است که او می‌داند چطور باید با بازیکنان برخورد کند. فکر می‌کنم که آنچلوتی در حال حاضر بهترین مربی دنیاست و از اینکه چنین تیمی دارد بسیار به خودش می‌بالد.

فصلی که گذشت: آنچلوتی به من گفته بود که قرار است نقش مهمی را بازی کنم. فکر می‌کنم در لحظاتی که این باشگاه در طول این فصل به من نیاز داشت توانستم مهم ظاهر شوم و آمارها این را ثابت می‌کنند. ۱۸ گل در تقریباً ۲۰۰۰ دقیقه به ثمر رساندم. در لیگ قهرمانان هم مهم ظاهر شدم.

ادامه حضور در رئال: در نهایت تصمیمی که گرفته می‌شود فقط به من بستگی ندارد. مشخص است که از حضور در این باشگاه لذت می‌برم. نمی‌دانم که فصل آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. بازی برای رئال مادرید همیشه بهترین اتفاق دنیا است اما پیش‌بینی شرایطی که قرار است رخ دهد غیر ممکن است.

دیدگاه‌ها