کد خبر : 2048534 | 25 خرداد 1403 ساعت 12:57 | 25.4K بازدید | 26 دیدگاه

آرون رمزدیل:

هیچ بازیکنی با این وضعیت در آرسنال نمی‌ماند!

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، دیگر تمایلی به تکرار سال سختی که در این تیم سپری کرد ندارد.

هیچ بازیکنی با این وضعیت در آرسنال نمی‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، رمزدیل دو فصل قبل ستاره بی‌چون و چرای آرسنال در دروازه این تیم بود و توانست نقش مهمی را در حضور این تیم در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و رویارویی با منچسترسیتی ایفا کند اما شرایط در فصل گذشته برای او کاملا تغییر کرد.

داوید رایا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته راهی لندن شد و خیلی زود توانست جای او را در دروازه توپچی‌ها بگیرند و میکل آرتتا تصمیم گرفت که از او به عنوان دروازه‌بان اصلی این تیم تا پایان فصل استفاده کند و همین شرایط را برای رمزدیل بسیار سخت و دشوار کرد.

1967508

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی و از آرسنال به گوش رسیده است و این بازیکن به تاک اسپورت گفت: «هیچ بازیکنی نیست که دوست نداشته باشد بازی کند و این وضعیت را تحمل کند. من یک سال سخت را از نظر شخصی با بازی نکردن سپری کردم و هرگز دوست ندارم این وضعیت تکرار شود.

اما می‌دانم که شرایط در تیم ملی فرق دارد و هرکسی باید کار خودش را انجام دهد. وقتی شما نقش خودتان را بدانید، ساوت‌گیت هم متوجه شما هست. رابطه او با بازیکنان بسیار خوب است و می‌داند چه زمانی باید چه حرفی بزند تا همه چیز تغییر کند.»

دیدگاه‌ها