کد خبر : 2048518 | 25 خرداد 1403 ساعت 11:07 | 6.3K بازدید | 3 دیدگاه

وضعیت نامعلوم مسعود شجاعی برای فصل جدید

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران هنوز برای ادامه همکاری با باشگاه هوادار به توافق نرسیده است.

وضعیت نامعلوم مسعود شجاعی برای فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی که پس از سال‌ها بازی در عرصه ملی و باشگاهی، نخستین تجربه سرمربیگری خود را همراه با هوادار تهران تجربه کرد و در میانه راه فصل اخیر جانشین محمود فکری در جمع نارنجی پوشان شد، اکنون خبر داد که توافق جدیدی انجام نداده است.

شجاعی در حاشیه کلاس مربیگری درجه A آسیا در این باره گفت: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. قرار است هفته آینده با باشگاه هوادار مذاکره کنیم و ببینیم به نتیجه می‌رسیم یا نه.

او درباره علاقه‌اش به مربیگری در تیم‌های تهرانی یا شهرستانی ابراز کرد: تفاوتی ندارد تهران یا شهرستان باشد. اینکه یک باشگاه ساختار و زیرساخت داشته باشد و بتوانیم تمرکز را روی فوتبال بگذاریم، اهمیت دارد چون دوست دارم به راحتی کارم را انجام بدهم و یک تیم خوب درست کنم.

سرمربی فصل اخیر هوادار در مورد رضایت از عملکردش در فصل اخیر عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم راضی بودم ولی برای شروع بد نبود. مطمئنا راضی نیستم و ایده‌آل خودم نتایج دیگری بود. اگر همانطور که بازی آخر را شروع کردیم، به پایان می‌رساندیم تقریبا به آن چیزی که هدفم است، می‌رسیدیم. فکر می‌کنم اتفاقات هفته‌های آخر درس بزرگی داد تا برای آینده استفاده کنم.

دیدگاه‌ها