کد خبر : 2048507 | 25 خرداد 1403 ساعت 09:35 | 11.5K بازدید | 18 دیدگاه

خوشحالی کین: بازی در بایرن باورنکردنی است!

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، درباره اولین فصل حضورش در این باشگاه و فوتبال آلمان صحبت کرد.

خوشحالی کین: بازی در بایرن باورنکردنی است!

به گزارش "ورزش سه"، که کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به باشگاه بایرن مونیخ پیوست تا تجربه بازی در خارج از لیگ برتر انگلیس را هم به دست آورد اما فصل چندان موفقی را پشت سر نگذاشت و نتوانست جامی را به دست آورد.

با این حال به نظر می‌رسد که از تصمیمی که گرفته راضی است و از شرایطی که در بایرن دارد خوشحال است. او در گفت‌وگو با سایت رسمی یوفا در این باره اظهار داشت: «این تجربه‌ای باورنکردنی برای من بود. فکر می‌کنم که بازی برای باشگاه بزرگی مانند بایرن مونیخ تنها می‌تواند باعث پیشرفت شما شود و کاری کند که به سطح بالاتری بروید چون تحت فشار زیادی هستید برای اینکه بتوانید در هر بازی موفق شوید.

2028247

استاندارد بازیکنان و کیفیت مربیان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و من واقعا از این شرایط لذت می‌برم. فکر می‌کنم شخصا برای من اینطور بود که زمان بازی کردن در ورزشگاه‌های متفاوت و برابر تیم‌های مختلف رسیده بود و واقعا از این که چنین چیزی را تجربه کردم بسیار خوشحال هستم.

در بعضی از ورزشگاه‌ها جوی را تجربه کردم که بهترین جوی بود که وجود داشت. بنابراین عاشق این بخش از این تجربه هستم و انتظار دارم که مسابقات در یورو ۲۰۲۴ هم به همین شکل پیش برود.»

دیدگاه‌ها