کد خبر : 2048417 | 24 خرداد 1403 ساعت 17:10 | 45.7K بازدید | 12 دیدگاه

مقصد غیرمنتظره مربی پرمشتری اروپا

باشگاه مارسی در حال مذاکرات پیشرفته با روبرتو دی‌زربی، سرمربی سابق برایتون، است.

مقصد غیرمنتظره مربی پرمشتری اروپا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه المپیک مارسی در ادامه جستجو برای یافتن سرمربی جدید، روبرتو دی‌زربی را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

برنامه‌ها در این باشگاه فرانسوی به سرعت پیش رفته و گزارش شده که مارسی در حال مذاکره نهایی با مربی ایتالیایی است، اگرچه توافق کامل بین دو طرف هنوز حاصل نشده است.

رادیو مونت کارلو گزارش داده که مارسی قراردادی سه ساله را به سرمربی سابق برایتون پیشنهاد داده است. آن‌ها در روزهای اخیر تصمیم گرفتند پیگیر وضعیت سرجیو کونسیسائو نباشند و شرایط سرمربی سابق پورتو را بررسی نکنند.

به نظر می‌رسید که مرد پرتغالی هدف باشگاه باشد چون آن‌ها به دنبال تغییرات اساسی پس از فصل فاجعه باری بودند که باعث شد سهمیه‌های اروپایی را از دست بدهند و پروژه جدیدی را آغاز کنند.

2043178

با این حال، به نظر می‌رسد که این پروژه ممکن است توسط دی‌زربی شکل بگیرد، مربی‌ای که به اجرای فوتبال هیجان انگیز و جاه‌طلبانه مشهور است.

دی‌زربی که قراردادش در پایان فصل اخیر با برایتون فسخ شد، مورد توجه باشگاه‌های بزرگی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ و حتی میلان قرار داشت، اما ظاهراً فصل آینده در فوتبال فرانسه به فعالیتش ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها