کد خبر : 2048370 | 24 خرداد 1403 ساعت 13:20 | 45.9K بازدید | 79 دیدگاه

خوشحالی رئال: ستاره بایرن در مسیر امباپه

به نظر می‌رسد که آلفونسو دیویس قصد دارد مسیری را که کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن طی کرد دنبال کند و بایرن مونیخ را به صورت رایگان ترک کند.

خوشحالی رئال: ستاره بایرن در مسیر امباپه

به گزارش "ورزش سه"، علاقه رئال مادرید به جذب دیویس از مدت‌ها قبل در رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی مطرح شده بود و انتظار می‌رفت که مذاکرات برای انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو انجام شود.

اما بایرن مونیخ حاضر نیست به آسانی از این بازیکن بگذرد و خواهان دریافت مبلغ قابل توجهی برای فروش او است که رئال تمایلی به پرداخت آن ندارد و همین کار را پیچیده کرده است. این در حالی است که مذاکرات برای تمدید قرارداد این ستاره کانادایی از چند هفته قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده است.

2017355

در حالی که بعضی از رسانه‌های آلمانی مدعی شده بودند که توافقات اولیه بین این دو طرف صورت گرفته، روزنامه آ.اس خبر داده است که او قصد دارد مسیر امباپه را طی کند و تمایلی به تمدید قراردادش ندارد تا بتواند در پنجره تابستانی سال آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان بایرن را ترک کند و این دقیقا همان اتفاقی است که این باشگاه نگران آن است. 

با توجه به این که دستمزد درخواستی دیویس بالاتر از پیشنهاد ارائه شده از سوی بایرن است، آنها به دنبال دریافت مبلغی بالاتر از رئال مادرید برای موافقت با فروش او هستند و احتمالا کشمکش درباره پرونده انتقال او تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها