کد خبر : 2048360 | 24 خرداد 1403 ساعت 12:19 | 37.6K بازدید | 22 دیدگاه

ستاره بارسا: حتی نمی‌دانم کجا قرار است بازی کنم!

مارکوس آلونسو، مدافع بارسلونا، می‌گوید که قراردادش تمدید نمی‌شود و همینطور از جدایی ژاوی هرناندز انتقاد کرد.

ستاره بارسا: حتی نمی‌دانم کجا قرار است بازی کنم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مارکوس آلونسو 33 ساله با بارسلونا در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و او به عنوان بازیکن آزاد این باشگاه اسپانیایی را ترک خواهد کرد.

پس از دو فصل حضور در این باشگاه، مدافع متولد مادرید قرارداد خود را با باشگاه کاتالانی به پایان می‌رساند و قرار نیست آن را تمدید کند.

مارکوس آلونسو در جریان یک رویداد در "پولا گلف" گفت: "در حال حاضر حتی نمی‌دانم کجا قرار است بازی کنم، اکنون زمان قطع ارتباط است و امیدواریم به زودی اخبار جدیدی دریافت کنیم."

این مدافع چپ علاوه بر اشاره به آینده خود، در مورد جدایی ژاوی هرناندز نیز صحبت کرد. این مربی اسپانیایی نزدیک به یک ماه پیش برکنار و هانسی فلیک به عنوان جانشین او انتخاب شد.

2043105

آلونسو درباره برکناری ژاوی گفت: "مثل همه، من از تغییرات در مسیر شگفت‌زده شدم، اما این‌ها چیزهایی هستند که اتفاق می‌افتد. باید ذهن خود را روی فصل آینده متمرکز کنید و فصل را در اوج شروع کنید."

در نهایت، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا از اشتیاق خود درباره مسابقات یورو صحبت کرد. این مدافع اظهار داشت: "من مثل یک هوادار بی‌صبرانه منتظر آن هستم."

در دومین فصل حضورش به عنوان بازیکن بارسا، مارکوس آلونسو دچار مصدومیت شد. در لالیگا او فقط 5 بازی انجام داد که تنها 251 دقیقه بازی کرد و سه بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

دیدگاه‌ها